00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ДОК АНЂЕЛИ СПАВАЈУ
16:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
ОРБИТА КУЛТУРЕ
Кад ликови из романа одлуче да убију писца
16:00
120 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Очекујем експлозију медаља у атлетици, Ивана није рекла последњу реч
20:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Навали народе: Украјина на распродаји
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Упознајте „Владивосток“, најмоћнији ненуклеарни ледоломац

© Фото : vyborgshipyard.ru Ледоломац "Владивосток"
Ледоломац Владивосток - Sputnik Србија
Пратите нас
Изграђен на бродоградилишту „Виборг“ и плови водама Балтичког и Арктичког мора под руском заставом, „Владивосток“ је најмоћнији ненуклеарни ледоломац у Русији и вероватно на целом свету.

Ледоломац ког је наручила Федерална агенција за морски и речни превоз почео је да води бродове дуж замрзнутих вода руског севера у фебруару 2016.

Ледоломци Пројекта 21900 М, од којих је водећи „Владивосток“, могу да се пробијају кроз лед дебљине до метар и по. Они су конструисани за многе сврхе у леденим водама, као што су пратња бродова великог капацитета, вуча, гашење пожара на бродовима и објектима на мору, брзи одговор на позиве у помоћ и превоз терета.

© Фото : vyborgshipyard.ru Ледоломац "Владивосток"
Ледоломац Владивосток - Sputnik Србија
Ледоломац "Владивосток"

Дмитриј Захаров, главни експерт службе за односе са јавношћу Уједињене бродоградилишне корпорације, која је власник Бродоградилишта „Виборг“, рекао је за „Спутњик“ да је „Владивосток“ најмоћнији дизел-електрични ледоломац на свету.

„Изразите карактеристике бродова Пројекта 21900 М, које их одвајају од других дизел-електричних ледоломаца су максимална аутоматизација свих процеса, неограничен простор рада и способност да иду кроз лед дебљине до метар и по. Такође су конструисани да буду што је могуће удобнији за посаду, са пространим кабинама, одвојеним тоалетима и висококвалитетним ентеријером. У Русији до сада није било брода који би могао да се такмичи са ’Владивостоком‘ у смислу удобности“, каже Захаров.

© Фото : vyborgshipyard.ru Ледоломац "Владивосток"
Ледоломац Владивосток - Sputnik Србија
Ледоломац "Владивосток"

Он је додао да је актуелни транспорт Русије у арктичкој области оживео бродоградилишну индустрију.

„Могло би се рећи да је обнова флоте била изазвана растућом улогом Североисточног пролаза као најкраћег бродског пута између Европе и Азије. Корпорација тренутно гради три нова ледоломца 60МВ управо за ово подручје. Други катализатор је пројекат на Арктику са три нова пловила која се за ту сврху граде у бродоградилишту Арктек Хелсинки. Трећи катализатор је потреба да се повећа војно присуство у региону. Очекује се да бродоградилишта Северозапада изграде читаву флоту специјализованих патролних бродова да би олакшале овај задатак“, објашњава Захаров.

© Фото : vyborgshipyard.ru Ледоломац "Владивосток"
Ледоломац Владивосток - Sputnik Србија
Ледоломац "Владивосток"

Све у свему, он претпоставља да је Корпорација у стању да благовремено реагује на потребе и владе и приватних компанија, изградњом ледоломаца, услужних бродова и поморске опреме која би одговарала њиховим потребама. И јасно је да Арктик нуди неке заиста добре изгледе за руске бродоградитеље и Русију у целини.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала