Како се наводи у саопштењу ТОС, радионици је претходило представљање Србије као дестинације. Директорка ТОС Марија Лабовић је том приликом дала велики број изјава за веома значајне кинеске медије „Глобал тајмс“, „Чајна дејли“ и „Тревелер магазин“, са милионским тиражима и такође интервју кинеској националној телевизији Си-Си-Ти-Ви, која је уједно снимила целокупни догађај, што показује колико велико интересовање влада међу кинеским организаторима путовања и медијима.
Након успешне радионице, Туристичка организација Србије представиће и промовисати туризам Србије на великом туристичком сајму ЦОТТМ (Чајна аутбаунд тревел и туризам маркет), у Пекингу који ће се одржати од 29. до 31. марта 2017. године.
На заједничком штанду ТОС са Националном туристичком организацијом Црне Горе под заједничким слоганом „Вајлд соул груп“ представиће се и Туристичка организација Војводине, Атомска Бања, као и агенције из Србије, „Вивалди груп“, „Еуроџет“, „Магелан“, „Р турс“ и „Глоб метрополитен турс“.
Откад је Србија укинула визе за туристе из Кине, укупан пораст у броју кинеских туриста је 102 одсто у односу на исти период прошле године.