Маглев линија на надвожној железници, названа С1, користи високотехнолошке системе за одржавање ваздушног џепа између воза и шина.
То ће бити први аутоматизовани метро домаће производње на кинеском копну, изјавио је портпарол општинске комисије за стамбени и урбано-рурални развој Пекинга.
С1 ће саобраћати на западу, од Пингуојуана у округу Шиџингшану, до планинског округа Ментугу. Простираће се на десетак километара и имаће осам станица.
Време трајања путовања између два места, која су тренутно повезана само аутобусом, биће смањено са сат времена на само 20 минута, саопштио је Грађевински биро за велике пројекте Пекинга.
Када буде изграђен, С1 ће се повезати са Линијом 1 метроа и западним продужетком Линије 6 која је у изградњи.
Тренутно, Пекинг има 19 линија које покривају 574 километара. Ове године ће бити изграђено додатних 350 километара.
Власти кажу да ће до 2020. године готово 90 одсто града имати барем једну метро станицу у кругу од 750 метара, а приступ железници ће имати свих 16 градских и сеоских подручја Пекинга.
Предвиђено је да се возови без возача користе на боље планираним линијама, укључујући и експрес-линије до новог аеродрома који се гради у јужном округу Даксингу.