Спутњик Вам представља неке од њих.
„Rich kids“ (Богаташка деца)
Само стварно богати могу себи приуштити лични профил на овом серверу, који је јако сличан Инстаграму. Чланарина кошта 1.000 евра месечно. „Ако Вам је скупо, то није за вас“, рекли су програмери.
Лукси (Luxy)
Апликација за упознавање и мување „Лукси“ је елитни „Тиндер“ без сиромашних људи. Према званичној интернет страници сервиса 41 проценат „верификованих“ корисника има приход виши од милион долара годишње. „Излазак са атрактивним милионерима“ је њихов слоган.
Џејмс Едишн (James Edition)
То је глобална онлајн луксузна тржница са седиштем у Амстердаму. На продају нуди хиљаде одабраних аутомобила, јахти, једрилица, сатова, мотоцикала, авиона и хеликоптера. Чак нуди и авантуристичке туре до места попут Антарктика, али само онима који то себи могу приуштити.
Џет Смартер (JetSmarter)
То је једина мобилна тржница за јавне и приватне чартер летове. Основао ју је руски предузетник Сергеј Петросов. Основна годишња претплата износи 15.000 долара и за додатне привилегије (отказивање бесплатних резервација, приоритет приликом резервације летова и сл.) мора да се доплати 50.000 долара.