00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
14:17
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
17:00
60 мин
ВЕСТИ (реприза)
20:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
ВЕСТИ (реприза)
21:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Милан Ђурђевић „Неверне бебе“: Љубав је једини спас да човек остане човек
16:00
30 мин
ВЕСТИ (реприза)
Хоће ли Трамп напасти Иран
17:00
60 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
10.000 утакмица је иза мене, а омиљена ми је …
20:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Руске рекламџије смислиле нови метод „спамовања“

© Фото : imcreator/Sebastiaan ter BurgМобилни телефон
Мобилни телефон - Sputnik Србија
Пратите нас
Руски маркетинг стручњаци смислили су нови метод рекламирања путем мобилних телефона — систем аутоматски позове корисника и чим успостави везу прекине је, остављајући на екранима мобилних телефона поруку са пропуштеним позивом, али када корисник позове назад, аутомат му прочита рекламну поруку.

Трик је у томе што руско законодавство не може да забрани овај вид рекламе, будући да корисник добровољно позива одређени број са којег се чује рекламна порука.

Дете гледа телевизор - Sputnik Србија
Русија укида емитовање реклама недељом?

Ту информацију су потврдили и представници тамошње Федералне антимонополске комисије, која тврди да каква год порука била, човек самостално одлучује о томе да окрене тај број, самим тим закон о рекламирању се не односи на тај случај.

Подаци мобилних компанија показују да је више од половине укупног броја руских грађана макар једном била жртва овог спама.

Штавише, за протеклих шест месеци број реклама које се емитују на овај начин порастао је за 50 одсто.

Овај вид спамовања први пут је коришћен у Јапану, али у сврху „скидања“ новца са рачуна, док се у Русији ипак у највећој мери користи за рекламу. Како се прецизира, највише се рекламирају правне и медицинске услуге.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала