Трик је у томе што руско законодавство не може да забрани овај вид рекламе, будући да корисник добровољно позива одређени број са којег се чује рекламна порука.
Ту информацију су потврдили и представници тамошње Федералне антимонополске комисије, која тврди да каква год порука била, човек самостално одлучује о томе да окрене тај број, самим тим закон о рекламирању се не односи на тај случај.
Подаци мобилних компанија показују да је више од половине укупног броја руских грађана макар једном била жртва овог спама.
Штавише, за протеклих шест месеци број реклама које се емитују на овај начин порастао је за 50 одсто.
Овај вид спамовања први пут је коришћен у Јапану, али у сврху „скидања“ новца са рачуна, док се у Русији ипак у највећој мери користи за рекламу. Како се прецизира, највише се рекламирају правне и медицинске услуге.