Тржишна инспекција одредила је пивници казну од 840 евра, јер закон забрањује рекламирање алкохолних пића, али и додатних 1.200 евра, јер рекламне поруке као натпис на локалима у Словенији, према важећем закону, морају бити искључиво на словеначком језику.
Угоститељи и туристички радници сматрају да тај случај представља шиканирање, пренела је „Хина“.
Потом се саопштењем огласила и главна тржишна инспекторка Андрејка Грлић, која је појаснила да пивница не би била кажњена да је уз „Local Beer“ написала и „Локално пиво“.
„Наравно, странац је задовољан кад пред угоститељским локалом или продавницом види понуду на свом језику или језику који му је познат. Али ако је уз то и натпис на словеначком језику, биће задовољан што је научио нову страну реч, па то може применити у ситуацији кад не може да се снађе са енглеским“, навела је Грлићева.