Подсетимо, у медијима се појавила информација да руска компанија има план и понуду да са словачком фирмом да откупи „Гошу“.
Наводно би, према писању медија, представници руских железница у уторак 12. септембра требало да обаве разговор са руководством општине Смедеревска Паланка.
“Ми смо овде једини представници Руских железница, не само у Србији већ и у региону и одговорно тврдим да ни ја као ни један од мојих запослених никада у животу нисмо споменули ту причу, не знам одакле је потекла та спекулација“, каже Султанов.
Према неким наводима 12. септембра би представници Руских железница требало да посете Смедеревску Паланку, да ли ћете ви бити у тој делегацији?
— Ја нисам у тој делегацији и немам информацију да ће било ко од представника наше компаније посетити Србију.
Руске железнице значи већ годинама успешно раде у Србији и после низа завршених пројеката сарадња улази у нову фазу, који су то нови пројекти?
— Ми смо до сада завршили и успешно предали осам деоница Железницама Србије и сада настављамо причу са деоницом Стара Пазова — Нови Сад. Што се тиче сарадње са Владом Републике Србије и са предузећем Инфраструктура Железнице Србије ми настављамо разговоре о пројектовању и изради диспечерског центра, што је веома озбиљан и амбициозан пројекат Републике Србије. Такође, имајући у обзир колико овде имамо ресурса, извођача и механизације ми наравно нећемо одустати од приче за добијање других послова у Србији и у региону. Пре свега, јер кроз Србију иде најважнији коридори 10 и 11 који су један од извора за попуњавање и републичког буџета и за развој домаће индустрије и привреде.
Руске зелезнице су ангажоване и на изградњи деонице брзе пруге Београд — Будимпешта. Да ли је то и највећи пројекат који тренутно изводите у Србији, која је његова вредност и када је план да буде заврсен?
— Деоница Стара Пазова — Нови Сад и јесте саставни део пруге од Београда до Будимпеште. Највећи део ће изградити кинески извођачи од Београда до Стара Пазова и од Новог Сада до до државне границе са Мађарском. Најтежи део од Старе Пазове до Новог Сада припада нама и ми смо завршили пројектовање, потписали смо уговор за бушење тунела и изградњу великог моста одосно вијадукта дужине 3 три и по километра кроз Фрушку гору. Већ је добијена грађевинска дозвола, пре два дана смо и добили дозволу за сечење дрвета у Националном парку Фрушка гора и одмах смо почели са радовима. Што се тиче железничке линије у процесу је уговорачки поступак и за неколико седмица ћемо бити спремни да потпишемо уговор за изградњу колосека.