Како се наводи, агресивни кораци које предузима „Фејсбук“ подразумеваће детаљнију проверу реклама, а поред самог садржаја пратиће се и околности приликом којих су одређене рекламе биле постављене, као и каква је циљна група бирана.
„Фејсбук“ се у саопштењу обратио и владама широм света са позивом да се скрене пажња на „дискутабилне“ организације како би се убудуће спречило њихово присуство на друштвеним мрежама.
„Фејсбук“ је претходно предао Конгресу САД близу 3.000 реклама које се доводе у везу са Русијом, а у којима су наводно коришћена горућа питања како би се људи окренули једни против других уочи председничких избора у САД прошле године.
Портпарол Кремља Дмитриј Песков је одбацио те оптужбе, рекавши да Москва ни на који начин није била умешана у то.