Како је постао промо лице тог производа за сад није познато, али претпоставља се да је његова фотографија преузета са једног сајта за који се Јеличић раније фотографисао.
„Пријатно сам изненађен што се налазим на амбалажи руске слатке павлаке, коју сам раније и сâм користио. Покушаћу да ступим у контакт са компанијом и сазнам како су моје фотографије уопште доспеле до њих, а не искључујем ни могућност сарадње, с обзиром на то да се професионално бавим посластичарством у Србији, као и да сам дуги низ година живео и радио у Русији“, каже Јеличић за Спутњик.
Јеличић је седам година радио као шеф у једној од најпознатијих московских посластичарница, док је још око пола године руководио и посластичарницама које припадају ланцу познатих ресторана у Перму.
У Београд се вратио 2012. године, где је данас главни посластичар у највећој производњи колача на Балкану.
Добитник је и бројних међународних признања, укључујући и Међународни кремаљски сајам посластичарства у Москви, где је освојио друго место у категорији ситних колача и где се прославио у прављењу скулптура од чоколаде.
Током боравка у Москви завршио је и курс код чувене Елене Шрамко, вишеструке светске првакиње у посластичарству, која је у руским медијима позната и под надимком „Шугар Лејди“.
Својевремено је импресионирао и чувеног холандског посластичара Рудолфа ван Вина на конкурсу „Посластичарска грозница“ у Београду. Вишечлани жири, на челу са Вином, доделио је Јеличићу прво место у такмичењу декорисања торти.
Данас Јеличић обилази највеће сајмове посластичарства у Европи, константно се професионално усавршава и прати најновије трендове у тој области.
„У последњих две-три године тренд у посластичарству су торте и колачи са стакластим глазурама, необичног споја укуса, а преферирају се природни укуси и састојци“, открива Јеличић, додајући да под „необичним спојем“ подразумева комбинацију чоколаде, маракује и нане или комбинацију црне чоколаде, пистаћа и малине.
Упоређујући руско и српско тржиште на том пољу, Јеличић признаје да је већи изазов радити у Русији, јер је већа конкуренција.
„А што је већа конкуренција то више стремиш да будеш бољи у свом послу“, додаје он.
Према његовим речима, Руси у последње време стреме ка новитетима и прате европско посластичарство и трендове, док „српски купци тешко прихватају нове тенденције, али се и то полако усваја“.
„Осим тога, у Русији постоји традиција конзумирања колача уз чај или кафу, а код нас се колачи и торте углавном купују наменски, за разна славља — славе, рођендане, крштења, свадбе…“, каже он.
На питање да ли планира да се поново врати у Русију, Јеличић каже:
„Никад се не зна!“
Такође, истиче да би „волео да макар још једном прошета Црвеним тргом“.