„Спутњик никада није користио плаћене промоције на Твитеру. Наше канале прате они којима је досадио ’мејнстрим‘ и који траже алтернативни поглед на вести“, саопштила је служба за медије.
У четвртак је америчка друштвена мрежа Твитер саопштила да је одлучила да блокира оглашавање са канала у власништву руских РТ и Спутњика. У саопштењу се наглашава да је одлука донета на основу рада компаније у вези са истрагом „мешања Русије“ у председничке изборе у САД 2016. године. Главни уредник РТ и новинске агенције „Русија севодња“ Маргарита Симоњан је, коментaришући одлуку Твитера да блокира оглашавање са канала у власништву РТ и Спутњика, изразила жаљење због овог корака, између осталог и због могућих реципрочних мера Русије према америчким медијима.
ФБИ и Конгрес истражују наводно мешање Русије у америчке изборе, као и могуће везе са Москвом председника Доналда Трампа. Кремљ и Бела кућа су више пута одбацивали ове оптужбе.
Говорећи у Савету федерације почетком октобра, Симоњанова је саопштила да је сам Твитер предложио РТ-у рекламну сарадњу, да ту није било никаквих „мутних“ шема, док су партнери канала били принуђени да открију пословну тајну. Према њеним речима, САД врше притисак не само на РТ, већ и на њене партнере, принуђујући да одустају од сарадње са телевизијом. Тако је, према извештајима медија, корпорација „Гугл" уклонила телевизију РТ из премијум видео-пакета на Јутјубу, који компанија продаје оглашивачима — Google Preferred.