Уместо разговора са руководством компаније, директорка Одељења за комуникације у области политике, Емили Хорн, предложила је дописнику Спутњика да искористи саопштење на корпоративном блогу.
Међу питањима је био захтев да се потврди какав су утицај, према мишљењу Твитера, РТ и Спутњика могли да имају на изборе у САД и да ли компанија види нешто незаконито у раду руских медија.
Такође, дописник Спутњика планирао је да пита колико је економски исплативо било одбијање могућих комерцијалних уговора. Осим тога, он је желео да добије коментар о чињеници да је Твитер у време избора сам предлагао РТ-у да инвестира више од три милиона долара за оглашавање и блокирао рекламу телевизије 10 месеци након одбијања рекламног уговора.
Једно од питања било је и како је могуће одбити рекламирање Спутњика, ако ова агенција никада није платила компанији за рекламу. Још једно питање односило се на то како „Твитер“ оцењује руско тржиште и да ли се очекују икакве промене након изјава руских власти да ће на потезе „Твитера“ уследити одговор.
О могућим узвратним дејствима раније је за Спутњик говорила портпаролка Министарства спољних послова Русије Марија Захарова. Она је одлуку „Твитера“ о РТ-у и Спутњику прогласила још једним агресивним кораком усмереним на блокирање руских медија и резултатом притиска Сједињених Америчких Држава.
У четвртак је америчка друштвена мрежа „Твитер“ саопштила да је одлучила да блокира оглашавање са канала у власништву руских медија РТ-а и Спутњика. У саопштењу компаније се наглашава да је одлука донета на основу истраге „мешања Русије“ у председничке изборе у САД 2016. године. Притом се испоставило да је током предизборне кампање „Твитер“ сам предлагао РТ-у да постави велики број реклама, а потом је то сакрио од обавештајног одбора САД. РТ је понуду „Твитера“ одбио. Спутњику је саопштио да агенција никада није користила платну промоцију на Твитеру.