Компанија је пре неколико месеци представила „Центар за одговор на кризне ситуације“ како би пружила корисне информације жртвама, али и помогла њиховим пријатељима и породици да се пријаве на њих. Дугме за донације је најновији корак у пружању помоћи жртвама, пише „Некст веб“.
Компанија „Фејсбук“ ће сарађивати са непрофитном организацијом „Глобал Гивинг“ која ради са партнерским организацијама како би пронашла најбоље начине дистрибуције средстава. На тај начин корисници Фејсбука и ентузијасти могу да уплаћују новац за кризно подручје без избора одређене организације.
Аша Шарма, менаџер за друштвену одговорност компаније „Фејсбук“, изјавио је да се нада да ће тај алат повезати ентузијасте и донаторе са подручјима која имају највеће потребе.
„Након катастрофе, људи у погођеним подручјима често имају огромне потребе за помоћи за опоравак и обнову, док други који нису погођени желе да помогну заједницама на било који начин. Наш циљ је да на ’Фејсбуку‘ створимо алате који олакшавају људима да помогну својој заједници и заједницама да којих им је стало, како би се опоравиле од кризе.“
Компанија „Фејсбук“ је направила још један хуман гест — обећала је да ће се одрећи свих накнада за донације послане помоћу дугмета за „Кризне донације“.