00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОРБИТА КУЛТУРЕ
10:00
120 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
ОРБИТА КУЛТУРЕ
У којој књижевној епохи живимо
16:00
120 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Живот је као бокс: Научите да примате ударце, али задате победнички
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Пречник страним речима и изразима“
20:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Неко лаже: Трамп или Зеленски
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Фејсбук додаје дугме за помоћ жртвама несрећа

© REUTERS / Dado RuvicСилуета човека испред екрана са логом Фејсбука
Силуета човека испред екрана са логом Фејсбука - Sputnik Србија
Пратите нас
Фејсбук ће омогућити својим корисницима нови начин помоћи након великих катастрофа: стварно дугме за донације.

Компанија је пре неколико месеци представила „Центар за одговор на кризне ситуације“ како би пружила корисне информације жртвама, али и помогла њиховим пријатељима и породици да се пријаве на њих. Дугме за донације је најновији корак у пружању помоћи жртвама, пише „Некст веб“.

Компанија „Фејсбук“ ће сарађивати са непрофитном организацијом „Глобал Гивинг“ која ради са партнерским организацијама како би пронашла најбоље начине дистрибуције средстава. На тај начин корисници Фејсбука и ентузијасти могу да уплаћују новац за кризно подручје без избора одређене организације.

Страница друштвене мреже Фејсбук - Sputnik Србија
„Фејсбук“ уводи транспарентније оглашавање

Аша Шарма, менаџер за друштвену одговорност компаније „Фејсбук“, изјавио је да се нада да ће тај алат повезати ентузијасте и донаторе са подручјима која имају највеће потребе.

„Након катастрофе, људи у погођеним подручјима често имају огромне потребе за помоћи за опоравак и обнову, док други који нису погођени желе да помогну заједницама на било који начин. Наш циљ је да на ’Фејсбуку‘ створимо алате који олакшавају људима да помогну својој заједници и заједницама да којих им је стало, како би се опоравиле од кризе.“

Компанија „Фејсбук“ је направила још један хуман гест — обећала је да ће се одрећи свих накнада за донације послане помоћу дугмета за „Кризне донације“.

 

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала