00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
60 мин
ОРБИТА КУЛТУРЕ
10:00
120 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Беба и Лола „Београдски играчки центар“: Енергија међу људима је највећи покретач
16:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Пјаф“
16:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Како изгледа полувековно дружење са гитаром
17:00
30 мин
ЕНЕРГИЈА СПУТЊИКА
Субвенције од 20.000 евра за кров над главом породицама са децом
17:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

„Фејсбук“ обећава корисницима: Показаћемо вам како сте пратили „руске рекламе“

CC0 / Pixabay / Фејсбук илустрација
Фејсбук илустрација - Sputnik Србија
Пратите нас
Компанија „Фејсбук“ саопштила је да ће ускоро покренути специјални портал на којем ће корисници моћи да провере да ли су се повезивали са страницама или налозима који су, наводно, били повезани с руским структурама које САД оптужује за умешаност у прошлогодишње председничке изборе.

Реч је о страницама и рекламним објавама које је креирала „Агенција за истраживање интернета“ из Санкт Петербурга. Ову агенцију америчке власти оптужују да је на друштвеним мрежама објављивала рекламне информације, међу којима су и поруке политичког карактера, са циљем да утиче на изборе у САД. 

Потез - Sputnik Србија
Руси не седе скрштених руку: „Гугл“ им не може ништа

„Ускоро ћемо креирати портал који ће омогућити корисницима Фејсбука да сазнају које су странице или налоге на Инстаграму који припадају ’Агенцији за истраживање интернета‘ посећивали или лајковали у периоду између јануара 2015.  до августа 2017. године“, наведено је у саопштењу. 

Компанија је навела да сматра да је важно да „људи разумеју како су страни играчи покушали да посеју раздор и неповерење користећи Фејсбук пре америчких избора 2016. године и после њих“. 

У септембру ове године Алекс Стамос, одговоран за безбедност на Фејсбуку, изјавио је да је у време прошлогодишњих америчких избора извесна руска структура потрошила 100.000 долара за ширење рекламних саопштења политичког карактера преко друштвених мрежа. Та структура је, наводно, стварала лажне налоге и странице. 

Према његовим речима, на основу анализе коју је спровела компанија, ови налози били су међусобно повезани и њима је, највероватније, управљано из Русије. 

Фејсбук је затим предао око три хиљаде примера ових рекламних објава Конгресу САД, који води истрагу поводом наводних покушаја Москве да утиче на председничке изборе. 


Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала