00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
21:00
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Без сарадње Срба и Руса нема остварења словенског сна
16:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
Хоће ли бити Трећег светског рата
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Дуалност Милене Павловић Барили“
17:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Зашто морамо да усправимо седиште када авион узлеће и слеће?

© MadoteКатар ервејз
Катар ервејз - Sputnik Србија
Пратите нас
Као и за већину ствари које морају да се раде за време лета авионом и код усправљања седишта приликом узлетања и слетања постоји добар разлог, а он је наравно повезан са безбедношћу путника.
Боинг 787 дримлајнер - Sputnik Србија
Како изгледа склапање авиона „Боинг 787” дримлајнер

У случају опасности, оборено седиште могло би да успори евакуацију путника, пошто људима који седе иза ограничава маневарски простор. Исти разлог важи и за сточиће који се налазе у седиштима испред путника.

Таква безбедносна политика уведена је када је статистички установљено да се 45 одсто несрећа са фаталним исходом деси током узлетања и слетања авиона. 
Још једна, помало збуњујућа, процедура јесте остављање ролетни подигнутим током узлетања и слетања.

Разлог за то је што када се угасе светла за узлетање и слетање, подигнуте ролетне дозвољавају да природно светло улази у кабину. А оно путницима омогућава да, у случају евакуације, могу боље да се оријентишу. 

 

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала