Филм се бави тиме ко од глумаца сарађује са ЦИА, колико је сценарија америчких блокбастера промењено под притиском специјалних служби и под каквим је мистериозним околностима у САД погинуо један познати сценариста.
Први део филма говори о везама америчке филмске индустрије, политичара и специјалних служби. Хиљаде холивудских сценарија редовно се цензуришу. Међу њима су сценарији за познате филмове као што су „Арго“, „Амерички оригинал“, „Пад црног јастреба“, „Немогућа мисија 3“.
На списку филмова који су цензурисани може се видети чак и безопасна „Битка колача“, телевизијски шоу у којем кувари пеку капкејк колаче. Овим програмом бавио се Пентагон.
Творци филма такође причају шта повезује ћерку Барака Обаме Малију и Харвија Вајнстина, Хилари Клинтон и Кети Пери и министра финансија Стивена Мнучина с филмовима о Икс-људима и „Аватаром“.
Једна од кључних епизода првог дела јесте истрага о загонетном нестанку америчког сценаристе Гарија Девореа 1997. године. Он је нестао одмах пошто је завршио рад на сценарију о истинским разлозима инвазије САД на Панаму. Касније је пронађен мртав, без шака. У Стоуновом филму, Девореова жена објашњава због чега мисли да је истрага о овом случају лажна.
У другом делу највише пажње посвећено је тајним подацима из прошлог века. Аутори говоре о томе шта је повезивало специјалне службе и Џона Форда, Мерилин Монро, Волта Дизнија и Џејмса Стјуарта, истражују деловање организоване групе педофила унутар Холивуда, откривају шеме агената ФБИ за навлачење познатих музичара на наркотике и говоре о томе како су тајне америчке лабораторије училе да манипулишу људским страхом из филмова „Паклена поморанџа“ Стенлија Кјубрика и „Психо“ Алфреда Хичкока.
Аутор филма, такође, открива како су познати филмови снимљени по наруџбини ЦИА, за какве услуге политичари плаћају глумце и како успевају да се отарасе оних који не прихвате њихове понуде. У филму сведоче људи који су се нашли у пропагандним кампањама.