00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Без сарадње Срба и Руса нема остварења словенског сна
16:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
Хоће ли бити Трећег светског рата
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Дуалност Милене Павловић Барили“
17:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Панчевачка рафинерија не посустаје у трци са конкуренцијом

Енергија Спутњика с Јелицом Путниковић
Енергија Спутњика с Јелицом Путниковић - Sputnik Србија
Пратите нас
Реализацијом пројекта „Дубока прерада“ рафинерија нафте у Панчеву ће у трећем кварталу 2019. године постати једна од најмодернијих у Источној Европи.
Енергија Спутњика

Шта НИС добија овом фазом модернизације Рафинерији нафте Панчево, односно изградњом постројења за дубоку прераду са технологијом одложеног коксовања, у данашњој „Енергији Спутњика“ Јелица Путниковић разговарала је са Владимиром Гагићем, директором Блока прераде у Нафтној индустрији Србије.

У Европи је последњих година затворен велики број рафинерија. Саговорника „Енергије Спутњика“ питамо да ли се ту ради о великој конкуренцији и регулативи ЕУ, која намеће трошкове које прекоморски конкуренти немају, и колико рафинеријско пословање у Европи угрожава допремање готових деривата из САД, Русије и Азије, а колико су криви све већа забринутост у западноевропским земљама за еколошке проблеме планете и протеривање аутомобила који троше дизел?

Стручњаци све чешће истичу да рафинерије не могу опстати на тржишту само као прерађивачи нафте. Неки стручњаци процењују да ће европске рафинерије морати да се преоријентишу на производњу чистих горива, биогорива и електричне енергије. И НИС мора пронаћи своје место у тој причи.

Из организације „Фјуелс Јуроп“ процењују да ће у 2040. години и даље бити потражње за течним горивима у секторима комерцијалног транспорта, авио и поморског саобраћаја и петрохемијском сектору, али да је могуће да ће веома оштро бити смањена потрошња бензина, што ће осетно утицати на конкурентност европских рафинерија претежно усмерених на производњу тог горива, а вероватно и на сам опстанак неких од њих.

Са саговорником „Енергије Спутњика“ разговарали смо и о томе шта НИС и „Гаспромњефт“ чине да унапреде свој рафинеријски бизнис и одупру се овим проблемима.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала