У Руским железницама су за РТС рекли да су радови на тунелима и вијадукту најзахтевнија деоница пруге у Србији, а посебан грађевински подухват су тунели кроз Фрушку гору који имају цеви дужине од 1,1 километар.
„Постоји низ проблема тамо зато што идемо по терену који није баш једноставан, идемо обалом реке Дунав али имамо проблеме са геологијом које решавамо заједно са руским стручњацима. На данашњи дан је завршено 40 одсто уговорених радова и идемо нешто испред плана“, каже Мансурбек Султанов из „РЖД интернешенел“.
Та руска компанија као главне подизвођаче користи домаће фирме, а како кажу, свима треба времена да се уклопе у стандарде, али наше фирме тиме стичу лиценцу да могу и у иностранству да се кандидују за сличне послове.
Поред радова на прузи Београд — Нови Сад, Руси размишљају и о наставку сарадње с нашим железницама.
„У питању су барска пруга и диспечерски центар за управљање саобраћајем, пројектна документација је направљена. Што се тиче наставка барске пруге, ми смо већ кренули у разговоре, али да видимо да усагласимо све параметре, а то је добар разлог за наставак наше приче“, каже Султнов.