Пошто се више од 10 одсто компоненти за руски авион производи у Америци, за уговор о испоруци је потребно одобрење Министарства финансија САД.
„Због недостатка лиценце Управе за контролу над страном имовином при Министарству финансија САД о испоруци авиона не може бити ни говора“, саопштио је представник Асоцијације иранских авио-компанија Максуд Асади Самани.
Он претпоставља да ће замена америчких делова захтевати много времена.
Крајем априла 2018. године компанија „Цивилни авиони Сухоја“ је на „Евроазијском авио-салону“ потписала два меморандума са иранским авио-компанијама о испоруци 40 авиона „Сухој суперџет 100“ до 2022. године.
„Суперџет 100“ је мањи путнички млазни авион капацитета до 108 путника, а идеја је да буде директан конкурент украјинском „Антонову 158“, затим бразилском „Ембрајер е џету“ и канадском „Бомбардијеу“.