Међутим, Џефри Томас, главни уредник портала „Ерлајн рејтингс“, рекао је за „Си-Ен-Ен“ да се узроци пада летелице у власништву „Етиопијан ерлајнс“ знатно разликују од оних на лету „Лајон ера“.
На лету „Лајон ера“ догодиле су се „дивље флуктуације у брзини“, рекао је Томас, а то није био случај при паду авиона етиопске компаније у недељу, рекао је Томас.
Компанија „Боинг“ се обратила етиопском авио-превознику и саопштила да прати ситуацију.
Ваздухоплов који се срушио у Етиопији је најновија верзија типа „737“, а тај најпродаванији модерни путнички авион је наводно и један од најпоузданијих.
Након успешног првог лета у јануару 2016. године, испорука купцима четврте генерације модела „737“ за кратке и средње летове почела је пре две године.
Крајем јануара 2019. године купцима је испоручено 350 авиона, а укупно је поручено њих 5.011, пише агенција АФП.
Први лет „боинга 737“ изведен је 1967, а први купац била је компанија „Луфтханза“ крајем те године. Од тада је испоручено више од 10.000 модела тог авиона.