Мистерија 737: Питање које после пада „боинга“ сви постављају

© AP Photo / Ben CurtisБоинг 737 макс етиопијске компаније
Боинг 737 макс етиопијске компаније - Sputnik Србија
Пратите нас
Авион „боинг 737 макс 8“, који се срушио у Етиопији, исти је као модел авиона индонезијског авио-превозника „Лајон ер“, који се срушио непосредно након полетања из Џакарте 2018. године, када је погинуло 189 особа.
Кратер на месту пада авиона у Африци - Sputnik Србија
Пад „боинга 737“: Посланик изгубио супругу, ћерку и сина

Међутим, Џефри Томас, главни уредник портала „Ерлајн рејтингс“, рекао је за „Си-Ен-Ен“ да се узроци пада летелице у власништву „Етиопијан ерлајнс“ знатно разликују од оних на лету „Лајон ера“.

На лету „Лајон ера“ догодиле су се „дивље флуктуације у брзини“, рекао је Томас, а то није био случај при паду авиона етиопске компаније у недељу, рекао је Томас.

Компанија „Боинг“ се обратила етиопском авио-превознику и саопштила да прати ситуацију.

Ваздухоплов који се срушио у Етиопији је најновија верзија типа „737“, а тај најпродаванији модерни путнички авион је наводно и један од најпоузданијих.

Након успешног првог лета у јануару 2016. године, испорука купцима четврте генерације модела „737“ за кратке и средње летове почела је пре две године.

Крајем јануара 2019. године купцима је испоручено 350 авиона, а укупно је поручено њих 5.011, пише агенција АФП.

Први лет „боинга 737“ изведен је 1967, а први купац била је компанија „Луфтханза“ крајем те године. Од тада је испоручено више од 10.000 модела тог авиона.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала