00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
МИЉАНОВ КОРНЕР
Спира бритком сабљом по српском фудбалу
20:00
60 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
Ауторска емисија Љубинке Милинчић
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Успавани џин могао би да напуни српску касу

© Tanjug / JAROSLAV PAP/Дунав
Дунав - Sputnik Србија
Пратите нас
Дунав протиче кроз десет држава и спаја четири престонице – Беч, Братиславу, Будимпешту и Београд. Док неке земље само од туризма на Дунаву остваре трећину туристичког прихода, Србија приходује свега 12 одсто.

Пројекат „Пробуди Дунав“ жели да то промени и наутичком туризму дâ приоритет, пише РТС.

Хрватска застава - Sputnik Србија
Има један начин да Хрвати отму Србији Дунав — да понизе себе

Дунав је кроз Србију као успавани џин, који би нам, када би се разбудио, добро напунио туристичку касу. Кроз нашу земљу дуг је 588 километара, а због морфолошке разноликости, то је и најлепши део дунавског тока.

Током прошле наутичке сезоне на шест међународних путничких пристаништа зауставило се 1.150 крузера, највише у Београду, Новом Саду и Доњем Милановцу.

„За време трајања пројекта отворили смо три путничка пристаништа: Кладово, Смедерево и Голубац. Као позитиван резултат могу да вам кажем да смо у Голупцу само у првој сезони прошле године имали 44 пристајања и преко шест хиљада путника“, наглашава директор Агенције за управљање лукама Вук Перовић.

За мај је најављено отварање пристаништа у Земуну. Надлежни кажу да су успели да најважније доносиоце одлука у земљи увере у значај водног саобраћаја, па је сада у току реализација неколико важних пројеката.

„Њихова укупна вредност је у овом тренутку 205 милиона евра, али са још неколико важних пројеката које планирамо већ до краја ове године, попеће се на близу 400 милиона евра. То је нешто што Република Србија није видела у последњих 30 година“, наводи помоћник министарке грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Вељко Ковачевић.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала