Поред тога, маса само једне железничке шинске трасе износи преко 500 тона, што је теже од Међународне космичке станице, док су поједини стубови који држе мост изграђени на дубини од 105 метара испод површине мора.
Иначе, од тренутка када је пуштен мост у експлоатацију компаније и превозници су уштедели преко 16 милијарди рубаља, односно око 250 милиона долара.
Примера ради, пре него што је мост уопште постојао, грађани полуострва су користили трајекте, а у просеку је цена једне карте у једном смеру износила од 1.500 до 19.500 рубаља (од 23 до 300 долара) у зависности од возила.
Подсетимо, руски председник Владимир Путин пустио је у експлоатацију аутомобилски део моста 15. маја 2018. године.
Када је реч о железничком саобраћају, у плану је да радови буду завршени до децембра ове године. Тренутно је постављено око 66 одсто шина.