Овај пројекат је јединствен када је реч о саобраћајној инфраструктури Србије. Дужина вијадукта досеже 3 км, а висина појединих стубова премашује седмоспратницу.
За изградњу темеља свих 59 стубних места уграђено је 1.450 бушених шипова, чија укупна дужина износи преко 40 километара. Такође, завршени су радови на уградњи 20 конструкција против клизишта. Започета је и изградња распонских конструкција између стубова, саопштено је из компаније.
© GORAN MILICEVIC, RŽD InternešenelЗа изградњу темеља свих 59 стубних места уграђено је 1.450 бушених шипова, чија укупна дужина износи преко 40 километара.
1/2
© GORAN MILICEVIC, RŽD Internešenel
За изградњу темеља свих 59 стубних места уграђено је 1.450 бушених шипова, чија укупна дужина износи преко 40 километара.
© GORAN MILICEVIC, RŽD InternešenelЗавршена изградња стубова на вијадукту пруге Београд-Будимпешта у плавном делу Дунава
2/2
© GORAN MILICEVIC, RŽD Internešenel
Завршена изградња стубова на вијадукту пруге Београд-Будимпешта у плавном делу Дунава
1/2
© GORAN MILICEVIC, RŽD Internešenel
За изградњу темеља свих 59 стубних места уграђено је 1.450 бушених шипова, чија укупна дужина износи преко 40 километара.
2/2
© GORAN MILICEVIC, RŽD Internešenel
Завршена изградња стубова на вијадукту пруге Београд-Будимпешта у плавном делу Дунава
„РЖД Интернешенел“ тренутно изводи радове на изградњи и реконструкцији железничке пруге на деоници Стара Пазова-Нови Сад. Вијадукт у плавном делу Дунава, предвиђен за брзину кретања возова до 200 километара на сат, постаће део реконструисане пруге Београд-Будимпешта европског саобраћајног Коридора 10.