„Много тога што се објављивало на ’Гуглу‘ и ’Фејсбуку‘ се може сматрати као утицај на човеков избор. Када постоји утицајни фактор, то се може сматрати као мешање у унутрашња питања“ рекао је он.
Истовремено, Руска агенција за надзор медија (Роскомнадзор) саопштила је да је установљено да су и „Гугл“ и „Фејсбук“ на дан избора поставили одређене политичке рекламе, што се сматра мешањем у унутрашње ствари.
Огласио се и шеф Централне изборне комисије Русије Андреј Климов, који је рекао да ће Комисија Савета Федерације за заштиту руског суверенитета у другој половини септембра размотрити све покушаје мешања у локалне изборе у Русији.
Поред тога, Централна изборна комисија је навела и да су забележени бројни хакерски напади на интернет портал те институције, али да су сви напади успешно одбијени.
У Русији се данас одржавају локални избори, на којима ће бити изабране регионалне и локалне власти, као и посланици за упражњена посланичка места у Државној думи.