00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОРБИТА КУЛТУРЕ
10:00
120 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Интермецо“
07:00
30 мин
ОРБИТА КУЛТУРЕ
У којој књижевној епохи живимо
16:00
120 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Живот је као бокс: Научите да примате ударце, али задате победнички
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Пречник страним речима и изразима“
20:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Неко лаже: Трамп или Зеленски
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Луј Витон „доручкује“ код Тифанија: Руски свекар купио моћни амерички бренд

© AP Photo / Russel A. DanielsПрстење компаније "Тифани"
Прстење компаније Тифани - Sputnik Србија
Пратите нас
Најуспешнији модни конгломерат на тржишту луксузних предмета „Моет Хенеси Луј Витон“ — ЛВМХ купио је култни бренд „Тифани“ за 16,2 милијарде долара. Још у октобру је било говора о томе да ће други најбогатији човек на свету, свекар руског супермодела Наталије Водјанове, купити амерички бренд, а сада се то и обистинило.

Модни конгломерат ЛВМХ, који поседује 75 компанија, међу којима су и „Луј Витон“, „Моет и Шандон“, „Кристијан Диор“ и „Живанши“, у власништву је француског предузетника Бернара Арноа.

Према писању медија, компанија „Тифани“ је у последње време имала великих проблема са пословањем. Преговори о куповини су трајали око месец дана, а планирано је да се уговор закључи до средине 2020. године.

© AFP 2023 / Patrick KovarikРуски супермодел Наталија Водјанова
Луј Витон „доручкује“ код Тифанија: Руски свекар купио моћни амерички бренд - Sputnik Србија
Руски супермодел Наталија Водјанова

Бренд „Тифани“ на почетку није желео да се прикључи „Моет Хенеси Луј Витон“ због ниске суме која је нуђена, пише Ројтерс. ЛВМХ се сматра другом највећом компанијом у Европи, а почетком новембра је тржишна капитализација гиганта на париској берзи достигла чак 220,6 милијарди долара.

Очекује се да ће један од најпознатијих брендова накита „Тифани“ повећати утицај гиганта ЛВМХ на светском тржишту накита.

Консултантска компанија „Беин и компани“ окарактерисала је 2018. године тржиште накита као једно од најуспешнијих у сегменту луксузне робе и предвидели су раст тржишта у 2019. години. На порталу „Бизнис оф фешен“ стручњаци су истакли да је на крају куповина испала скупља него што се очекивало, али да је то за обе стране „добра вест“.

© Фото : Paramount Pictures (1961)Одри Хепберн у Филму „Доручак код Тифанија“
Луј Витон „доручкује“ код Тифанија: Руски свекар купио моћни амерички бренд - Sputnik Србија
Одри Хепберн у Филму „Доручак код Тифанија“

Антоан Арно, супруг руског супермодела Наталије Водјанове, породични успех је прославио прилично елегантно. Син другог најбогатијег човека на свету објавио је на Инстаграму фотографију са патентираном бојом „Тифанија“, испод које је написао „Добро дошао!“. Руски супермодел Наталија Водјанова, која се бави добротворним радом, такође није могла да не покаже радост због породичног успеха.

View this post on Instagram

Welcome!! ☺️

A post shared by Antoine Arnault (@antoinearnault) on

Она је написала познати цитат из романа „Доручак код Тифанија“ Трумана Капотеа:„Драги Деда Мразе, може ли да следеће године сваки доручак буде код Тифанија? Кунем се да сам прошле године била добра девојчица“. Међутим, Водјанова је убрзо обрисала фотографију са Инстаграма.

Бренду, који је Одри Хепберн прославила у филму 1961. године, помоћ неће бити на одмет. Ни сарадња са Лејди Гагом, која је на овогодишњој додели Оскара носила масивну огрлицу, није привукла пажњу младих и старих клијената „Тифанија“.

© AP Photo / Invision / Evan AgostiniЛеди Гага са накитом „Тифанија“
Луј Витон „доручкује“ код Тифанија: Руски свекар купио моћни амерички бренд - Sputnik Србија
Леди Гага са накитом „Тифанија“

Бренд је покушао да привуче пажњу помоћу уговора са инфлуенсерима и топ моделима попут Кендал Џенер.

У 2019. години цена акција гиганта ЛВМХ порасла је за више од 50 одсто, што значи да је сада њихов најближи конкурент компанија „Керинг“, која је три пута мања, иако обухвата луксузне брендове попут „Гучија“, „Сен Лорана“ и „Баленсијаге“.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала