Само 16 посто особа с целулитом, ожиљцима или стријама је објавило своју фотографију на друштвеним мрежама с видљивим такозваним „несавршеностима“, пише „Сан“.
Уместо тога, жене користе апликације и филтере за поправљање како би избрисале оно што им се не допада пре него што слику поделе на мрежи. Забрињавајуће је што је 50 посто испитаника рекло да је добило више лајкова и позитивних коментара на сликама на којима су филтрирали своје „недостатке“ у поређењу с неуређеним сликама.
Истраживање које је спровела компанија „Dove“ је такође открило да је трећина жена описала своју кожу као „неисправну“, 28 посто је рекло да је „опуштена“ а више од једне од 10 чак је ишло толико далеко да је рекло да је„ружна“.
Готово четвртина сматрала је да би њихова кожа била „лепша“ без несавршености попут целулита, ожиљака и стрија. Чак 84 посто жена сматра да друштвени медији постављају нереална очекивања како би кожа требало да изгледа, преноси „Вечерњи лист“.
Као резултат тога, 65 посто жели да види више људи који објављују неуређене и нефилтриране слике себе, а 73 посто верује да би им то помогло да се смањи притисак да имају „савршену кожу“. Што се тиче неге коже, такође се показало да 39 посто жена радије користи производе за личну негу који су формулисани посебно за њихове потребе. Међутим, готово три четвртине сматра да су персонализовани производи за негу коже прескупи.
Прочитајте још: