Тојота је саопштила да је њена глобална продаја на нивоу целе групе пала за 11,3 одсто на 9,528 милиона возила у 2020, док је Фолксваген забележио пад од 15,2 процента на 9,305 милиона јединица, извештава Ројтерс, преноси Танјуг.
Произвођаче аутомобила широм света тешко су погодиле корона мере ограничења, због којих су људи престали да одлазе у салоне за продају аутомобила и које су приморале ауто компаније да смање или обуставе производњу у појединим погонима.
Тојота је, међутим, боље пребродила пандемију делимично зато што је Јапан, односно њено домаће тржиште, као и азијски регион генерално био мање погођен него Европа и Сједињене Државе.
Будући да се потражња за аутомобилима опоравља, нарочито у Кини, Тојота, Фолксваген и други произвођачи утркују се да приграбе што већи тржишни удео у растућем сегменту електричних возила.
Тојота је навела да је удео електричних возила које је продала прошле године порастао на 23 посто њене укупне продаје, са 20 процената у 2019. години.
Прочитајте још: