Слаба им је утеха да за застој није крива спора наплата, већ саобраћајни чеп који је настао после рампе, на петљи и у Чачку. У „Путевима Србије“ кажу да овај објекат има довољно пролаза и да не планирају проширење, већ се надају да ће до краја године проблем бити решен. Све наде полажу у завршетак деонице на „Милошу Великом“ до Пожеге.
„Прва следећа наплатна станица ће се налазити 12 километара ниже у односу на рампу Прељина, код места Паковраће. Очекујемо да ће се тиме растеретити саобраћај на наплатној станици Прељина“, наводе у „Путевима“.
„Она представља привремену чеону рампу, а после отварања ауто-пута и повећања броја возила која су пролазила кроз њу 2019. је проширена. Првобитно је имала четири саобраћајне траке, а сада има осам, од чега су три намењене за улаз на ауто-пут, а пет за наплату, односно излаз са ауто-пута.“
У „Путевима“ тврде, преносе Новости, да је наплатна станица Прељина оперативно способна да пропусти и већи број возила на сат од оног који је 12. и 13. фебруара регистрован.
„Успорења су правила возила која су прошла наплатну станицу и направила застој на магистралном путу за Чачак и на кружном току, што је довело до стварања колона возила која су дошла до саме наплатне станице и самим тим успорила одвијање процеса наплате“, објашњавају у „Путевима“.
„Задржавање возила регистровано је од изласка из Чачка, у смеру ка Ужицу, па уназад све до наплатне станице. Пролазак од тунела Брђани до изласка из Чачка је трајао до 120 минута.“