„Користимо штедљиви мотор којим се управља из петог одељења због мање потрошње енергије, а за уштеду електричне енергије користимо га у подводном положају“, објаснио је Бајрачни.
Командант је објаснио да се погон налази у шестом одељењу подморнице, а уз помоћ две додатне осовинске линије „Велики Новгород“ може у месту да изведе маневре окретања.
„Овде постоје две додатне осовинске линије које нам омогућавају рад у разним правцима. Брод може да се окрене у месту и можемо слободно да пристанемо без хаварија или удара“, нагласио је подморничар.
Прва у сериији дизел-електричних подморница Пројекта 636 за Тихоокеанску флоту била је подморница „Петропавловск Камчатски“ која је већ предата флоти, као и друга „Волхов“. Ове године оне ће прећи из Санкт Петербурга у Владивосток. Крајем 2019. године положене су трећа и четврта слична подморница – „Магадан“ и „Уфа“.
Прочитајте још: