Зашто је план „Гугла“ за повратак на посао оцењен као један од најбољих
22:57 21.05.2021 (Освежено: 16:01 03.08.2021)
Пратите нас
Будући да се сви надају блиском крају пандемије, компаније се суочавају са новим изазовом – како вратити људе на посао. Разматра се кад и како безбедно вратити свој тим у канцеларију, као и да ли би то уопште требало учинити, а то је питање којим се бави компанија „Гугл“ што је објавио у свом блогу генерални директор Сундар Пичај.
Радна снага у „Гуглу“ готово у потпуности је радила на даљину од почетка пандемије, а из компаније је раније најављено да планирају да се њихови запослени врате у канцеларију у септембру.
Сада је, међутим, компанија променила став и омогућиће запосленима да бирају где желе да раде.
Ако желе да се врате у канцеларију, могу. Ако желе да се преселе у другу канцеларију, и то ће такође моћи.
Такође, све док им то њихова позиција на послу дозвољава, могу да наставе да раде на даљину – заувек.
„Гугл“ очекује да ће око 20 процената радне снаге остати стално да ради на даљину.
I’m optimistic these changes will help us do our best work and have fun doing it, with about 60% of Googlers working together in the office a few days a week, 20% working in new office locations & 20% working from home. Here’s the note I sent to Googlers. https://t.co/X6V6OEahK5
— Sundar Pichai (@sundarpichai) May 6, 2021
Остали ће радити отприлике три дана у канцеларији и два дана где год одлуче да им је најбоље да раде, објавио је генерални директор.
Такође, између осталог, додао је да је протекла година показала да у многим случајевима постоје далеко бољи начини за рад.
„То нас доводи до оног што мислим да је покретачки принцип новог плана компаније – сви ови напори помоћи ће нам да радимо са већом флексибилношћу и избором када се вратимо у своје канцеларије“, написао је Пичај.
Флексибилност и избор
„Гуглов“ план је да буде флексибилан у постављању радних структура како би запосленима дао избор и флексибилност.
„Будућност рада је флексибилност“, написао је Пичај.
То би на крају требало да буде циљ – схватити како „најбоље радити свој посао“, преноси „Биз лајф“.
Прочитајте још: