00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
60 мин
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
20:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
ЕНЕРГИЈА СПУТЊИКА
Субвенције од 20.000 евра за кров над главом породицама са децом
16:00
30 мин
ВЕСТИ (реприза)
Хоће ли Русија и Америка успети да се договоре и осигурају стабилност у свету?
16:30
30 мин
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
Најопаснија друштвена мрежа у Америци
17:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
РУСИЈА
Најновије вести, анализе и занимљивости из Русије и Заједнице независних држава

Медији: Почела производња првог руско-кинеског авиона

CC BY-SA 4.0 / Wikipedia / Marc Lacoste / Макета авиона ЦР929 на Салону авијације у Паризу
Макета авиона ЦР929 на Салону авијације у Паризу - Sputnik Србија, 1920, 02.09.2021
Пратите нас
У Кини је почела производња првог руско-кинеског авиона ЦР929, саопштио је кинески лист „Џифанг дејли“.
Лист пише да су сви припремни радови на широкотрупном авиону великог домета већ завршени и да је почела производња првог примерка ЦР929.
Раније је главни инжењер за напредна истраживања Кинеске корпорације за цивилне авионе Јанг Жиганг изјавио да ће склапање првог авиона почети ове године. Према његовим речима, почетак монтаже првог авиона значи да су завршени сви пројектни радови, а стране се договориле о главним параметрима будућег авиона, укључујући облик трупа, димензије и основне конструкцијске материјале и одлучиле се за добављаче.
Како је саопштио директор корпорације „Иркут“ Равил Хакимов, испоруке руско-кинеског авиона ЦР929 могу почети 2028-2029. године.
Русија и Кина намеравају да реализују планове за производњу авиона ЦР929 до 2025-2027. Према намерама страна, авион са капацитетом од 250-300 путника биће конкуренција авионима других водећих светских произвођача авиона – европског „Ербаса“ и америчког „Боинга“ – и заузеће значајан удео на тржишту не само у Русији и Кини, већ и у другим земљама. Вредност програма се тренутно процењује на 13-20 милијарди долара.
Финансирање пројекта са руске стране износи око 600 милијарди рубаља, што је више од свих осталих програма изградње авиона заједно. Процењује се да ће потражња кинеског тржишта за широкотрупним авионима у наредних 20 година бити око 1200 комада, а руског тржишта – од 50 до 120. Планирано је да се у оквиру програма ЦР929 у року од 20 година произведе укупно око 800 авиона.
Прочитајте још:
Руско-кинеско чудо: ЦР929 баца рукавицу „Боингу“ (видео)
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала