https://sputnikportal.rs/20210902/mediji-pocela-proizvodnja-prvog-rusko-kineskog-aviona-1129451170.html
Медији: Почела производња првог руско-кинеског авиона
Медији: Почела производња првог руско-кинеског авиона
Sputnik Србија
Медији: Почела производња првог руско-кинеског авиона
2021-09-02T08:47+0200
2021-09-02T08:47+0200
2021-09-02T08:58+0200
русија
кина
русија – економија
свет – економија
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/09/02/1129451145_834:0:3657:1588_1920x0_80_0_0_17e183a92ddfa4d55c76ecfa8d22f43a.png
Лист пише да су сви припремни радови на широкотрупном авиону великог домета већ завршени и да је почела производња првог примерка ЦР929.Раније је главни инжењер за напредна истраживања Кинеске корпорације за цивилне авионе Јанг Жиганг изјавио да ће склапање првог авиона почети ове године. Према његовим речима, почетак монтаже првог авиона значи да су завршени сви пројектни радови, а стране се договориле о главним параметрима будућег авиона, укључујући облик трупа, димензије и основне конструкцијске материјале и одлучиле се за добављаче.Како је саопштио директор корпорације „Иркут“ Равил Хакимов, испоруке руско-кинеског авиона ЦР929 могу почети 2028-2029. године.Русија и Кина намеравају да реализују планове за производњу авиона ЦР929 до 2025-2027. Према намерама страна, авион са капацитетом од 250-300 путника биће конкуренција авионима других водећих светских произвођача авиона – европског „Ербаса“ и америчког „Боинга“ – и заузеће значајан удео на тржишту не само у Русији и Кини, већ и у другим земљама. Вредност програма се тренутно процењује на 13-20 милијарди долара.Финансирање пројекта са руске стране износи око 600 милијарди рубаља, што је више од свих осталих програма изградње авиона заједно. Процењује се да ће потражња кинеског тржишта за широкотрупним авионима у наредних 20 година бити око 1200 комада, а руског тржишта – од 50 до 120. Планирано је да се у оквиру програма ЦР929 у року од 20 година произведе укупно око 800 авиона.Прочитајте још:
кина
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2021
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/09/02/1129451145_1540:0:3657:1588_1920x0_80_0_0_f026bdfd4bdbef17b7dafb5664922928.pngSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
производња, руско-кинески авион, авион, русија, кина, цр929
производња, руско-кинески авион, авион, русија, кина, цр929
Медији: Почела производња првог руско-кинеског авиона
08:47 02.09.2021 (Освежено: 08:58 02.09.2021) У Кини је почела производња првог руско-кинеског авиона ЦР929, саопштио је кинески лист „Џифанг дејли“.
Лист пише да су сви припремни радови на широкотрупном авиону великог домета већ завршени и да је почела производња првог примерка ЦР929.
Раније је главни инжењер за напредна истраживања Кинеске корпорације за цивилне авионе Јанг Жиганг изјавио да ће
склапање првог авиона почети ове године. Према његовим речима, почетак монтаже првог авиона значи да су завршени сви пројектни радови, а стране се договориле о главним параметрима будућег авиона, укључујући облик трупа, димензије и основне конструкцијске материјале и одлучиле се за добављаче.
Како је саопштио директор корпорације „Иркут“ Равил Хакимов, испоруке руско-кинеског авиона ЦР929 могу почети 2028-2029. године.
Русија и Кина намеравају да реализују планове за производњу авиона ЦР929 до 2025-2027. Према намерама страна, авион са капацитетом од 250-300 путника биће конкуренција авионима других водећих светских произвођача авиона – европског „Ербаса“ и америчког „Боинга“ – и заузеће значајан удео на тржишту не само у Русији и Кини, већ и у другим земљама. Вредност програма се тренутно процењује на 13-20 милијарди долара.
Финансирање пројекта са руске стране износи око 600 милијарди рубаља, што је више од свих осталих програма изградње авиона заједно. Процењује се да ће потражња кинеског тржишта за широкотрупним авионима у наредних 20 година бити око 1200 комада, а руског тржишта – од 50 до 120. Планирано је да се у оквиру програма ЦР929 у року од 20 година произведе укупно око 800 авиона.