https://sputnikportal.rs/20211119/ima-li-pravde-za-sve-nas-odgovor-nudi-flesdens-u-beogradu-foto-1131735068.html
Има ли правде за све нас: Одговор нуди „Флешденс“ у Београду /фото/
Има ли правде за све нас: Одговор нуди „Флешденс“ у Београду /фото/
Sputnik Србија
„Има правде за све нас“, једна је од нумера које нема у култном филму „Флешденс“, али се нашла у истоименом мјузиклу за који се од 19. новембра у Позоришту на... 19.11.2021, Sputnik Србија
2021-11-19T14:58+0100
2021-11-19T14:58+0100
2021-11-19T14:58+0100
друштво
култура
србија
позориште на теразијама
србија – друштво
друштво
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/0b/13/1131734650_0:54:1024:630_1920x0_80_0_0_d438a7632d014159cfdb4d9a7b4ef420.jpg
Редитељ овог музичког спектакла Владан Ђурковић открива за Спутњик да управо ова песма представља главну поруку представе.„За мене је био велики залогај радити мјузикл, и сад, после три месеца активног рада, био бих у стању да се потучем са сваким ко би ми рекао да је то лак жанр и лак посао. Зато што ништа слично до сада нисам радио. Мјузикл је синтеза свих уметности – плеса, музике, песме, драме… Замислите како је то кад имате четири ансамбла испред себе, само податак да стотину учесника мора да пређе праг позоришта да би се одиграла једна представа… Да не говорим о држању у глави свега тога, сваког покрета, тона, реплике… Захтевно је, али и невероватно узбуђујуће“, каже редитељ Ђурковић.О томе колико је и сам одавно део верне публике нашег музичког позоришта сведочи податак да је прва представа за одрасле коју је погледао била мјузикл „Три фртаља Београда“, као и чињеница да је мјузикл „Чикаго“ погледао до сада петнаест пута.За потребе „Флешденса“ у позоришту је организована аудиција за главне улоге. Тако је неколико младих уметника добило прилику да први пут заигра у великој представи.„Организовали смо аудицију за главне улоге и пет, шест младих глумаца је први пут заиграло на сцени. Те младе људе на сцени подржава неколико глумачких првака, попут Тање Бошковић, Слободана Стефановића, Мирољуба Турајлије, Милана Антонића, Александра Дуњића… Ти озбиљни глумци играјући мање улоге учинили су све да изоштре и појачају улоге својих младих колега. Помагали су им предлозима, саветима, без обавезујућег или оптерећујућег тона.“Као главну разлику између либрета за мјузикл и филмског сценарија, редитељ истиче обраду социјалне теме у причи о Морин Малдер, жени која дању ради као заваривачица на градилишту, ноћу као плесачица у клубу и без престанка сања о балетској школи…„Адаптација либрета по ком смо радили мјузикл настала је 2008. године, већ са озбиљном временском дистанцом у односу на филм. У њему је снажно поцртана социјална тема, питања радничке класе, еманципације жена, а истовремено није изневерена та основна прича о младим људима који настoје да промене свој живот не губећи веру у остварење снова, ма колико пут био тежак и трновит. Веру у то да има правде за све“, каже редитељ „Флешденса“.
https://sputnikportal.rs/20210913/kad-se-drznemo-da-dirnemo-u-mocnu-prirodu-ona-uzvrati-jace-od-roja-strsljenova-1129717354.html
србија
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2021
Дејана Вуковић
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/112080/49/1120804928_498:-1:2546:2048_100x100_80_0_0_a7f91b3b6cdd8e6cc3fa0ab4ddfa0832.jpg
Дејана Вуковић
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/112080/49/1120804928_498:-1:2546:2048_100x100_80_0_0_a7f91b3b6cdd8e6cc3fa0ab4ddfa0832.jpg
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/0b/13/1131734650_57:0:968:683_1920x0_80_0_0_85498cb800d886369e5c35f338427a69.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Дејана Вуковић
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/112080/49/1120804928_498:-1:2546:2048_100x100_80_0_0_a7f91b3b6cdd8e6cc3fa0ab4ddfa0832.jpg
мјузикл флешденс, позориште на теразијама, премијера
мјузикл флешденс, позориште на теразијама, премијера
Има ли правде за све нас: Одговор нуди „Флешденс“ у Београду /фото/
„Има правде за све нас“, једна је од нумера које нема у култном филму „Флешденс“, али се нашла у истоименом мјузиклу за који се од 19. новембра у Позоришту на Теразијама тражи карта више.
Редитељ овог музичког спектакла Владан Ђурковић открива за Спутњик да управо ова песма представља главну поруку представе.
„За мене је био велики залогај радити мјузикл, и сад, после три месеца активног рада, био бих у стању да се потучем са сваким ко би ми рекао да је то лак жанр и лак посао. Зато што ништа слично до сада нисам радио. Мјузикл је синтеза свих уметности – плеса, музике, песме, драме… Замислите како је то кад имате четири ансамбла испред себе, само податак да стотину учесника мора да пређе праг позоришта да би се одиграла једна представа… Да не говорим о држању у глави свега тога, сваког покрета, тона, реплике… Захтевно је, али и невероватно узбуђујуће“, каже редитељ Ђурковић.
О томе колико је и сам одавно део верне публике нашег музичког позоришта сведочи податак да је прва представа за одрасле коју је погледао била мјузикл „Три фртаља Београда“, као и чињеница да је мјузикл „Чикаго“ погледао до сада петнаест пута.
„Сада сам добио прилику да у тој кући режирам и судећи по оцени критике изгледа да смо као ауторски тим оправдали поверење. Али не треба се опустити, јер како каже Тања Бошковић, тек предстоји велики рад и одржавање представе после премијере. Да би се евентуално дочекала судбина, „Чикага“ који је већ 15 година на репертоару“, искрен је Владан Ђурковић.
За потребе „Флешденса“ у позоришту је организована аудиција за главне улоге. Тако је неколико младих уметника добило прилику да први пут заигра у великој представи.
„Организовали смо аудицију за главне улоге и пет, шест младих глумаца је први пут заиграло на сцени. Те младе људе на сцени подржава неколико глумачких првака, попут Тање Бошковић, Слободана Стефановића, Мирољуба Турајлије, Милана Антонића, Александра Дуњића… Ти озбиљни глумци играјући мање улоге учинили су све да изоштре и појачају улоге својих младих колега. Помагали су им предлозима, саветима, без обавезујућег или оптерећујућег тона.“
Као главну разлику између либрета за мјузикл и филмског сценарија, редитељ истиче обраду социјалне теме у причи о Морин Малдер, жени која дању ради као заваривачица на градилишту, ноћу као плесачица у клубу и без престанка сања о балетској школи…
„Адаптација либрета по ком смо радили мјузикл настала је 2008. године, већ са озбиљном временском дистанцом у односу на филм. У њему је снажно поцртана социјална тема, питања радничке класе, еманципације жена, а истовремено није изневерена та основна прича о младим људима који настoје да промене свој живот не губећи веру у остварење снова, ма колико пут био тежак и трновит. Веру у то да има правде за све“, каже редитељ „Флешденса“.