https://sputnikportal.rs/20211121/nestasica-cipova-za-automobile-sve-do-2023-1131774688.html
Несташица чипова за аутомобиле све до 2023.
Несташица чипова за аутомобиле све до 2023.
Sputnik Србија
Недостатак чипова који ремети глобалну производњу аутомобила могао би се наставити до 2022, па чак и 2023. године, рекао је један од водећих немачких... 21.11.2021, Sputnik Србија
2021-11-21T10:17+0100
2021-11-21T10:17+0100
2021-11-21T10:17+0100
економија
свет
економија
аутомобили
свет – економија
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/0b/15/1131774664_0:104:2001:1229_1920x0_80_0_0_c553087b035a549c6029411c239668d9.jpg
Ковид је био стрес тест за индустрију која је требала темељан преглед својих ланаца снабдевања, рекао је председник „Дајмлера“ Ола Каленијус.Испоруке полуводничких чипова нису успеле задовољити потражњу у широком спектру индустрија. То укључује производњу аутомобила која је омогућила брзи опоравак од пандемије, преноси Блиц бизнис.То је значило да би несташица могла потрајати до 2023. године, али се Каленијус нада да ће то бити на нивоу озбиљности који су доживели последњих неколико месеци.Каленијус је рекао да је ковид био стрес-тест и „прометна гужва“ за аутомобилску индустрију. Проћи ће, додао је, неко време док се све не покрене.„Научићемо из овог стресног теста и још дубље да размотримо све нивое ланца дистрибуције како бисмо систем учинили робуснијим“, рекао је Каленијус.Харалд Кроегер, члан управе „Боша“ – једног од највећих светских добављача делова и система, рекао је да је главни разлог смањења понуде на тржишту аутомобила тај што је потражња драматично порасла, што је, према његовим речима, добра вест за индустрију.
https://sputnikportal.rs/20211014/u-svetu-vlada-kolaps-da-li-je-podlegao-i-kragujevacki-fijat-1130680902.html
https://sputnikportal.rs/20210918/manjak-cipova-unistava-auto-industriju--1129930913.html
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2021
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/0b/15/1131774664_110:0:1889:1334_1920x0_80_0_0_548503af7f1989125bae36578cda57d2.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
свет, економија, аутомобили, свет – економија
свет, економија, аутомобили, свет – економија
Несташица чипова за аутомобиле све до 2023.
Недостатак чипова који ремети глобалну производњу аутомобила могао би се наставити до 2022, па чак и 2023. године, рекао је један од водећих немачких произвођача аутомобилске индустрије.
Ковид је био стрес тест за индустрију која је требала темељан преглед својих ланаца снабдевања, рекао је председник „Дајмлера“ Ола Каленијус.
Испоруке полуводничких чипова нису успеле задовољити потражњу у широком спектру индустрија. То укључује производњу аутомобила која је омогућила брзи опоравак од пандемије,
преноси Блиц бизнис.
„Недостаци су узроковали затварање у Малезији и могли би значајно утицати на производњу и продају у трећем тромесечју“, рекао је за Каленијус, који је и шеф „Мерцедес-бенца“.
То је значило да би несташица могла потрајати до 2023. године, али се Каленијус нада да ће то бити на нивоу озбиљности који су доживели последњих неколико месеци.
Каленијус је рекао да је ковид био стрес-тест и „прометна гужва“ за аутомобилску индустрију. Проћи ће, додао је, неко време док се све не покрене.
„Научићемо из овог стресног теста и још дубље да размотримо све нивое ланца дистрибуције како бисмо систем учинили робуснијим“, рекао је Каленијус.
Харалд Кроегер, члан управе „Боша“ – једног од највећих светских добављача делова и система, рекао је да је главни разлог смањења понуде на тржишту аутомобила тај што је потражња драматично порасла, што је, према његовим речима, добра вест за индустрију.
„Пре само годину били смо у мрачном добу вируса корона, продаја је пала и нико није очекивао тако брз опоравак тржишта аутомобила. Сада дефинитивно журимо да покушамо да испунимо тај заахтев“, рекао је.