00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
21:00
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
07:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
17:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
20:30
30 мин
ВЕСТИ (реприза)
Да ли су европски лидери спремни да се повинују новом америчком председнику?
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
ЕКОНОМИЈА
Спутњик Економија прати најновије вести, анализе и извештаје из Русије, региона и света.

Несташица чипова за аутомобиле све до 2023.

© Depositphotos.com / ZhuzhuРоботи у фабрици аутомобила
Роботи у фабрици аутомобила - Sputnik Србија, 1920, 21.11.2021
Пратите нас
Недостатак чипова који ремети глобалну производњу аутомобила могао би се наставити до 2022, па чак и 2023. године, рекао је један од водећих немачких произвођача аутомобилске индустрије.
Ковид је био стрес тест за индустрију која је требала темељан преглед својих ланаца снабдевања, рекао је председник „Дајмлера“ Ола Каленијус.
Испоруке полуводничких чипова нису успеле задовољити потражњу у широком спектру индустрија. То укључује производњу аутомобила која је омогућила брзи опоравак од пандемије, преноси Блиц бизнис.

„Недостаци су узроковали затварање у Малезији и могли би значајно утицати на производњу и продају у трећем тромесечју“, рекао је за Каленијус, који је и шеф „Мерцедес-бенца“.

То је значило да би несташица могла потрајати до 2023. године, али се Каленијус нада да ће то бити на нивоу озбиљности који су доживели последњих неколико месеци.
Каленијус је рекао да је ковид био стрес-тест и „прометна гужва“ за аутомобилску индустрију. Проћи ће, додао је, неко време док се све не покрене.
„Научићемо из овог стресног теста и још дубље да размотримо све нивое ланца дистрибуције како бисмо систем учинили робуснијим“, рекао је Каленијус.
Харалд Кроегер, члан управе „Боша“ – једног од највећих светских добављача делова и система, рекао је да је главни разлог смањења понуде на тржишту аутомобила тај што је потражња драматично порасла, што је, према његовим речима, добра вест за индустрију.

„Пре само годину били смо у мрачном добу вируса корона, продаја је пала и нико није очекивао тако брз опоравак тржишта аутомобила. Сада дефинитивно журимо да покушамо да испунимо тај заахтев“, рекао је.

Фијат Србија - Sputnik Србија, 1920, 14.10.2021
ЕКОНОМИЈА
У свету влада колапс, да ли је подлегао и крагујевачки „Фијат“
Матична плоча - Sputnik Србија, 1920, 18.09.2021
ЕКОНОМИЈА
Мањак чипова уништава ауто-индустрију
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала