https://sputnikportal.rs/20211123/ekspert-bugarske-vlasti-treba-da-priznaju-da-imaju-probleme-sa-drumskom-infrastrukturom-1131832703.html
Експерт: Бугарске власти треба да признају да имају проблеме са друмском инфраструктуром
Експерт: Бугарске власти треба да признају да имају проблеме са друмском инфраструктуром
Sputnik Србија
Деоница ауто-пута Струма у Бугарској, на којој се догодио удес са аутобусом из Северне Македоније, није могла да буде у добром стању, изјавила је за... 23.11.2021, Sputnik Србија
2021-11-23T13:24+0100
2021-11-23T13:24+0100
2021-11-23T13:24+0100
регион
саобраћајна несрећа
бугарска
северна македонија
регион – политика
хроника
регион
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/0b/17/1131832260_0:141:3178:1929_1920x0_80_0_0_b5a8cb1bfa4e1ec97a3004752cc5619a.jpg
Према њеним речима, бугарски политичари треба да престану да поричу да постоје проблеми на путевима.„Можда је данас дошло до границе када треба да престанемо да поричемо да имамо проблема са друмском инфраструктуром. У Бугарској од свих могућих институција чујемо: немамо проблема са друмском инфраструктуром, али се понављају исте грешке“, сматра Русинова.Она је нагласила да надлежни немају ни најмању представу о стању на путевима. Политичари, пре свега, треба да наложе анализу ситуације.„Питајте министарку за регионални развој (Виолету Комитову) да ли може да одговори нешто о стању ове деонице? Не заборавите да Служба за друмску инфраструктуру (подређена Министарству за регионални развој) два пута годишње мора да проверава стање на путевима широм земље. Зар ова служба није знала за проблеме са обележавањем? А ако нису знали, како су пропустили сигнале о проблемима које шаљемо? Од њих нисмо добили ниједан одговор, посебно у последњих шест месеци“, закључила је она.Према речима представника Удружења страдалих у саобраћају Владимира Тодорова, нови посланици треба да размисле о томе зашто инфраструктура на путевима доводи до саобраћајних несрећа.Он је скренуо пажњу на чињеницу да у Бугарској сваког месеца на путу погине 50-60 људи. Бугарска је сваке године на врху листе земаља Европске уније по највећем броју несрећа са смртним исходом. Током 2019. године у саобраћајним несрећама у Бугарској погинуло је 628 људи, а 2020. године – 463.Подсетимо, на аутопуту око два сата ујутру локалном времену, у близини села Боснек, југозападно од главног града Софије, изгорео је аутобус, у коме је погинуло 46 особа, међу којима 12 деце.
бугарска
северна македонија
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2021
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/0b/17/1131832260_0:0:2572:1929_1920x0_80_0_0_792641eb8684b267d3a53353454f5ece.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
саобраћајна несрећа, бугарска, северна македонија, регион – политика, хроника, регион
саобраћајна несрећа, бугарска, северна македонија, регион – политика, хроника, регион
Експерт: Бугарске власти треба да признају да имају проблеме са друмском инфраструктуром
Деоница ауто-пута Струма у Бугарској, на којој се догодио удес са аутобусом из Северне Македоније, није могла да буде у добром стању, изјавила је за телевизију „бТВ“ рекла ескперт бугарског Института за безбедност саобраћаја Дијана Русинова.
Према њеним речима, бугарски политичари треба да престану да поричу да постоје проблеми на путевима.
„Можда је данас дошло до границе када треба да престанемо да поричемо да имамо проблема са друмском инфраструктуром. У Бугарској од свих могућих институција чујемо: немамо проблема са друмском инфраструктуром, али се понављају исте грешке“,
сматра Русинова.
Она је нагласила да надлежни немају ни најмању представу о стању на путевима. Политичари, пре свега, треба да наложе анализу ситуације.
„Питајте министарку за регионални развој (Виолету Комитову) да ли може да одговори нешто о стању ове деонице? Не заборавите да Служба за друмску инфраструктуру (подређена Министарству за регионални развој) два пута годишње мора да проверава стање на путевима широм земље. Зар ова служба није знала за проблеме са обележавањем? А ако нису знали, како су пропустили сигнале о проблемима које шаљемо? Од њих нисмо добили ниједан одговор, посебно у последњих шест месеци“, закључила је она.
Према речима представника Удружења страдалих у саобраћају Владимира Тодорова, нови посланици треба да размисле о томе зашто инфраструктура на путевима доводи до саобраћајних несрећа.
„Можда би требало да размисле о томе зашто државне институције затварају очи, зашто се заташкавају радње или нечињење неких државних службеника. Увек се може рећи да је у питању био људски фактор, али разлог се увек крије и у самом терену. Терен контролише администрација, а администрацију политичари. Овај круг треба прекинути“, истакао је Тодоров.
Он је скренуо пажњу на чињеницу да у Бугарској сваког месеца на путу погине 50-60 људи. Бугарска је сваке године на врху листе земаља Европске уније по највећем броју несрећа са смртним исходом. Током 2019. године у саобраћајним несрећама у Бугарској погинуло је 628 људи, а 2020. године – 463.
Подсетимо, на аутопуту око два сата ујутру локалном времену, у близини села Боснек, југозападно од главног града Софије,
изгорео је аутобус, у коме је погинуло 46 особа, међу којима 12 деце.