https://sputnikportal.rs/20211205/kako-je-poznavanje-gramatike-dvojicu-mladica-ucinilo-milijarderima-1132198344.html
Како је познавање граматике двојицу младића учинило милијардерима
Како је познавање граматике двојицу младића учинило милијардерима
Sputnik Србија
У школама су често говорили да је познавање граматике врло важно. Ипак, нису икада споменули да би познавање граматике могло да вас учини милијардерима? Управо... 05.12.2021, Sputnik Србија
2021-12-05T14:32+0100
2021-12-05T14:32+0100
2021-12-05T14:32+0100
друштво
стил живота
друштво
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/0c/05/1132198306_0:27:641:387_1920x0_80_0_0_bb33f7cbd36978f7e16ba7877fe4eb92.jpg
Компанија „Грамарли“, основана 2009. године, од својих оснивача, Украјинаца Макса Литнина и Алекса Шевченка направила је милијардере. Уз помоћ програмера Дмитра Лидера, ови предузетници су направили компанију која може да исправи „неуредно“ куцање, гутање слова, граматичке грешке итд.Ова компанија направила је од сваког од њих милијардером вредним четири милијарде долара, оцењује Форбс.Оснивачи имају по 35 одсто капиталаПрема подацима које је покупио „Пичбук“, око 22 одсто компаније „Грамарли“ је у власништву инвеститора, док Лидер, програмер и суоснивач, држи удео од једног процента.То значи да Литвин и Шевченко имају, према процени, по 35 одсто капитала ове фирме.Како наводи Форбс, ова компанија је оспорила њихове процене, али наводе и да нису пружили никакве доказе да је другачије.На почетку је циљ био да помогну ученицима и студентимаКомпанија са седиштем у Сан Франциску покренута је пре више од једне деценије као производ који има за циљ да помогне ученицима са граматиком и правописом и који је заснован на претплати.Од тада је еволуирао и напредовао, те се сада може користити за уклањање правописних и граматичких грешака приликом пословне конресподенције, писања докумената и осталих писаних радњи.Ова компанија функционише по принципу претплате, али има и „премијум пакете“ који коштају у распону од 12 до 30 долара месечно, пише Блиц бизнис.Како тврде из компаније, они сваког дана допиру до 30 милиона људи, што преко апликација и веб-сајтова, што преко друштвених мрежа.
https://sputnikportal.rs/20211018/kako-se-pise--fejsbuk-ili-fejzbuk-1130466010.html
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2021
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/0c/05/1132198306_44:0:595:413_1920x0_80_0_0_4172b64f068c4cc80c496564b09a2025.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
стил живота, друштво
Како је познавање граматике двојицу младића учинило милијардерима
У школама су често говорили да је познавање граматике врло важно. Ипак, нису икада споменули да би познавање граматике могло да вас учини милијардерима? Управо је ова „дисциплина“ двојицу младих предузетника учинило успешним људима.
Компанија „Грамарли“, основана 2009. године, од својих оснивача, Украјинаца Макса Литнина и Алекса Шевченка направила је милијардере. Уз помоћ програмера Дмитра Лидера, ови предузетници су направили компанију која може да исправи „неуредно“ куцање, гутање слова, граматичке грешке итд.
Ова компанија направила је од сваког од њих милијардером вредним четири милијарде долара, оцењује Форбс.
Оснивачи имају по 35 одсто капитала
Према подацима које је покупио „Пичбук“, око 22 одсто компаније „Грамарли“ је у власништву инвеститора, док Лидер, програмер и суоснивач, држи удео од једног процента.
То значи да Литвин и Шевченко имају, према процени, по 35 одсто капитала ове фирме.
Како наводи Форбс, ова компанија је оспорила њихове процене, али наводе и да нису пружили никакве доказе да је другачије.
„‘Грамарли‘ је приватна компанија и ми не откривамо дистрибуцију власништва“, навела је ПР компаније Сенка Хаџимуратовић, имејлом.
На почетку је циљ био да помогну ученицима и студентима
Компанија са седиштем у Сан Франциску покренута је пре више од једне деценије као производ који има за циљ да помогне ученицима са граматиком и правописом и који је заснован на претплати.
Од тада је еволуирао и напредовао, те се сада може користити за уклањање правописних и граматичких грешака приликом пословне конресподенције, писања докумената и осталих писаних радњи.
Ова компанија функционише по принципу
претплате, али има и „премијум пакете“ који коштају у распону од 12 до 30 долара месечно,
пише Блиц бизнис.
Како тврде из компаније, они сваког дана допиру до 30 милиона људи, што преко апликација и веб-сајтова, што преко друштвених мрежа.