https://sputnikportal.rs/20211229/kada-korisnici-mogu-da-raskinu-ugovor-sa-mobilnim-i-kablovskim-operaterima-1132879440.html
Када корисници могу да раскину уговор са мобилним и кабловским оператерима
Када корисници могу да раскину уговор са мобилним и кабловским оператерима
Sputnik Србија
Многи корисници имале су проблема са кабловским и мобилним оператерима, али мало је оних који докажу да су у праву и да раскину уговор без плаћања разних... 29.12.2021, Sputnik Србија
2021-12-29T10:51+0100
2021-12-29T10:51+0100
2021-12-29T10:51+0100
економија
економија
србија
мобилна телефонија
кабловска телевизија
србија – друштво
србија – економија
друштво
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/02/04/1124540137_0:212:2886:1835_1920x0_80_0_0_19bcb35a95ae14ff92ba2dfd2e906303.jpg
Чести прекиди телевизијског и интернет сигнала, а за раскид уговора оператер тражи да се плати накнада. Корисник добио да плати три рачуна више, јер је хтео да раскине уговор, за који је мислио да је истекао, а оператер га је аутоматски продужио и није обавестио корисника. Оператер наплаћује накнаду због селидбе. Наплаћују и отказни рок од месец дана – само су неке од притужби грађана које свакодневно стижу у Националну организацију потрошача.Корисници мобилних и кабловских услуга без накнаде могу да раскину уговор једино ако оператер промени одредбе уговора, а о томе не обавести корисника.Ако се уговор раскида из личних разлога, рецимо због селидбе, накнада је неизбежна.Решење гласи да се наплаћује накнада, али најповољнија по потрошача. Грађанима је најтеже да докажу да је квалитет услуге лош.„Ми нажалост располажемо негативном статистиком. Мали је број оних који су доказали да квалитет није добар, тешко вас пуштају оператери да раскините уговор и признају грешку“, истиче Јовановићева.Битне измене уговора оператери морају да најаве месец дана раније, поготово ако се мења цена. Ако дође до неспоразума, грађани могу да се обрате и РАТЕЛ-у.Ове године, до 23. новембра, евидентирана су укупно 2.452 приговора у Министарству трговине, туризма и телекомуникација. Од тог броја 644 се односе на право на раскид уговора. На приговорима углавном све и остане, мало је оних који своја права траже на суду, пише РТС.
https://sputnikportal.rs/20211212/pocinje-primena-novog-zakona-o-zastiti-potrosaca-u-srbiji-koje-su-novine-1132404341.html
https://sputnikportal.rs/20210701/ukinut-roming-na-zapadnom-balkanu-cene-telefoniranje-sa-grckom-nize-od-50-do-99-odsto-1125799167.html
србија
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2021
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/02/04/1124540137_79:0:2808:2047_1920x0_80_0_0_205c18044d57cb40bf39c4b182ee1619.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
економија, србија, мобилна телефонија, кабловска телевизија, србија – друштво, србија – економија, друштво
економија, србија, мобилна телефонија, кабловска телевизија, србија – друштво, србија – економија, друштво
Када корисници могу да раскину уговор са мобилним и кабловским оператерима
Многи корисници имале су проблема са кабловским и мобилним оператерима, али мало је оних који докажу да су у праву и да раскину уговор без плаћања разних надокнада.
Чести прекиди телевизијског и интернет сигнала, а за раскид уговора оператер тражи да се плати накнада. Корисник добио да плати три рачуна више, јер је хтео да раскине уговор, за који је мислио да је истекао, а оператер га је аутоматски продужио и није обавестио корисника. Оператер наплаћује накнаду због селидбе. Наплаћују и отказни рок од месец дана – само су неке од притужби грађана које свакодневно стижу у Националну организацију потрошача.
Корисници мобилних и кабловских услуга без накнаде могу да раскину уговор једино ако оператер промени одредбе уговора, а о томе не обавести корисника.
Ако се уговор раскида из личних разлога, рецимо због селидбе, накнада је неизбежна.
„До релативно скоро оператори су узимали накнаду која се односила на преостали износ месечних рата до истека уговора. То је дефинисано као неправична уговорна одредба и ту смо имали надзор и контролу оператора“, каже Никица Јовановић из Националне организације потрошача Србије.
Решење гласи да се наплаћује накнада, али најповољнија по потрошача. Грађанима је најтеже да докажу да је квалитет услуге лош.
„Ми нажалост располажемо негативном статистиком. Мали је број оних који су доказали да квалитет није добар, тешко вас пуштају оператери да раскините уговор и признају грешку“, истиче Јовановићева.
Битне измене уговора оператери морају да најаве месец дана раније, поготово ако се мења цена. Ако дође до неспоразума, грађани могу да се обрате и РАТЕЛ-у.
„Оно што је битно у прикупљању података, ако Агенција установи да је дошло до кршења обавеза, ми немамо механизам, ни казнене мере према операторима“, поручује Ана Скочић из РАТЕЛ-а.
Ове године, до 23. новембра, евидентирана су укупно 2.452 приговора у Министарству трговине, туризма и телекомуникација. Од тог броја 644 се односе на право на раскид уговора. На приговорима углавном све и остане, мало је оних који своја права траже на суду, пише РТС.