https://sputnikportal.rs/20220219/letovi-koji-ne-idu-nigde-sve-popularniji-1134521734.html
Летови који не иду нигде све популарнији
Летови који не иду нигде све популарнији
Sputnik Србија
Од самог почетка пандемије многе авио-компаније су "паркирале" своје авионе, и како не би потпуно пропале, морале су да пронађу алтернативне начине... 19.02.2022, Sputnik Србија
2022-02-19T19:55+0100
2022-02-19T19:55+0100
2022-02-19T19:55+0100
економија
свет – економија
свет
економија
магазин
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/110086/30/1100863042_0:0:3072:1728_1920x0_80_0_0_be356f62fc6bfeaaf296492027b16e07.jpg
"Летови који не иду нигде" је акција коју све више авио-компанија уводи у своју свакодневну праксу. Ради се о организовању летова који почињу и завршавају се на истом аеродрому. Пре пандемије идеја о авио-превозницима који рекламирају летове у којима путници слећу на исто место са ког су полетели била би готово незамислива.У Јапану, Сингапуру и Аустралији једночасовни или двочасовни летови са повратком на почетни аеродром постали су врло популарни међу људима жељних авио-путовања, где се путници практично само "провозају" авионом.Оваква идеја, ма колико звучала бесмислено, отворила је потпуно нове хоризонте многим авио-компанијама које се боре са опстанком. У Украјини је, на пример, све више компанија које се баве организацијом обиласка Черенобиља авионом, где се у ниском лету може обићи цео терен некадашње нуклеарне катастрофе.Све више оваквих летова се очекује у блиској будућности, и сваки од њих ће трајати максимално до 3 сата. На тај начин биће омогућено туристима да посете неке дестинације, макар из авиона, а авио-компаније ће имати обезбеђену егзистенцију, на неки начин, преноси Б 92.Ови летови су понудили су јединствене прилике путницима који су пропустили искуство летења и узбуђења путовања, што омогућава да компанија остане у послу, одржавајући авионе активним и истовремено промовишући национални туризам.
https://sputnikportal.rs/20220106/hiljade-letova-bez-putnika-na-nebu-iznad-evrope-otkriveno-cemu-sluze-1133104329.html
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/110086/30/1100863042_184:0:2915:2048_1920x0_80_0_0_ad7f501dbc92525bd3a0101b408c027f.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
свет – економија, свет, економија, магазин
свет – економија, свет, економија, магазин
Летови који не иду нигде све популарнији
Од самог почетка пандемије многе авио-компаније су "паркирале" своје авионе, и како не би потпуно пропале, морале су да пронађу алтернативне начине финансирања. Један од таквих нових прихода је и лет авионом који не води нигде.
"Летови који не иду нигде" је акција коју све више авио-компанија уводи у своју свакодневну праксу. Ради се о организовању летова који почињу и завршавају се на истом аеродрому. Пре пандемије идеја о авио-превозницима који рекламирају летове у којима путници слећу на исто место са ког су полетели била би готово незамислива.
У Јапану, Сингапуру и Аустралији једночасовни или двочасовни летови са повратком на почетни аеродром постали су врло популарни међу људима жељних авио-путовања, где се путници практично само "провозају" авионом.
Оваква идеја, ма колико звучала бесмислено, отворила је потпуно нове хоризонте многим авио-компанијама које се боре са опстанком. У Украјини је, на пример, све више компанија које се баве организацијом обиласка Черенобиља авионом, где се у ниском лету може обићи цео терен некадашње нуклеарне катастрофе.
Све више оваквих летова се очекује у блиској будућности, и сваки од њих ће трајати максимално до 3 сата. На тај начин биће омогућено
туристима да посете неке дестинације, макар из авиона, а авио-компаније ће имати обезбеђену егзистенцију, на неки начин,
преноси Б 92.
Ови летови су понудили су јединствене прилике путницима који су пропустили искуство летења и узбуђења путовања, што омогућава да компанија остане у послу, одржавајући авионе активним и истовремено промовишући национални туризам.