https://sputnikportal.rs/20220223/pocelo-je-cetvorodnevna-radna-nedelja-i-u-srbiji-1134669345.html
Почело је: Четвородневна радна недеља и у Србији
Почело је: Четвородневна радна недеља и у Србији
Sputnik Србија
Компанија „Менпауер Груп Србија“ представила је концепт четири радна дан у недељи и тако се придружила светском тренду о којем се увелико пише последњих... 23.02.2022, Sputnik Србија
2022-02-23T11:56+0100
2022-02-23T11:56+0100
2022-02-23T11:56+0100
србија – економија
магазин
економија
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e6/02/17/1134669514_5:0:1920:1077_1920x0_80_0_0_dba47d64a6f0fea84781bcfa94a796c0.jpg
Компанија од 2020. послује као независни кластер за Југоисточну Европу који пружа могућност за флексибилније моделе пословања. Зато је и почела свој пилот пројекат четвородневне радне недеље са циљем да мањи број радних сати доведе до срећнијег, здравијег и ангажованијег кадра.Током пилот пројекта спроведено је истраживање, које је омогућило да се на основу мерљивих података донесе одлука о његовој дугорочној примени. Сходно томе, пројекат четвородневне радне недеље је усвојен за стално.Зашто четири дана?Већа мотивација запослених, агилност, ментално здравље, одговорност, виши квалитет услуге, боље перформансе и дигитализација процеса су кључне речи новог пословног поглавља.Резултати истраживања и анализе у Србији током пилот пројекта указали су на следеће:- На већу ангажованост и продуктивност запослених, где је 90,5% запослених изјавило да су оснажени да ефикасније обављају своје радне активности;- На бољи баланс приватног и пословног живота запослених, где 97% запослених бележи позитиван утицај на баланс приватног и пословног;- Да је 91% запослених изразито сагласно да свој будући каријерни пут види у овој компанији (у односу на 75% пре реализације пилот пројекта);- Да ће нови радни режим допринети и еколошком аспекту пословања јер ће потрошња енергије бити смањена;- На оснажену атрактивност за нове кадрове;- На потребу дежурства једног члана сваког тима током петог нерадног дана, како би се обезбедио континуитет пословања са клијентима и партнерима;- Мотивација и других компанија на сличне акције које у фокус стављају своје запослене.Краћи животни век компанија, раст флексибилности, већа флуктуација, већа вредност интелектуалне својине компаније у односу на материјалну, доводе да искуства за које не постоји јасна пословна историја. Кадрови све више траже разлог зашто нешто раде (сврха) и то захтева додатне капацитете компаније. Раније се лидерска позиција огледала у поступању према јасно дефинисаним, конкретним улогама, а данас је важна вредност аутентичност лидера и компанија, пише „Телеграф бизнис“.Искуства показују да традиционалне компаније губе битку за младе таленте, јер је глобални тренд да млади желе све више да раде у стартаповима и технолошким компанијама, те је задатак сваке компаније да нађе персонализован начин како да постане привлачан послодавац.
https://sputnikportal.rs/20220130/cetvorodnevna-radna-nedelja-siri-se-spisak-drzava-1133795779.html
https://sputnikportal.rs/20210826/vlasnik-firme-uvodi-radnu-nedelju-od-cetiri-dana-a-plata-ostaje-ista-eksperiment-u-hrvatskoj-1129240577.html
https://sputnikportal.rs/20210816/radna-nedelja-do-cetvrtka-postala-hit-medju-poslodavcima-1128500347.html
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e6/02/17/1134669514_306:0:1742:1077_1920x0_80_0_0_00ef26506f9782dd105eda95ec110172.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
србија – економија, магазин
србија – економија, магазин
Почело је: Четвородневна радна недеља и у Србији
Компанија „Менпауер Груп Србија“ представила је концепт четири радна дан у недељи и тако се придружила светском тренду о којем се увелико пише последњих месеци.
Компанија од 2020. послује као независни кластер за Југоисточну Европу који пружа могућност за флексибилније моделе пословања. Зато је и почела свој пилот пројекат четвородневне радне недеље са циљем да мањи број радних сати доведе до срећнијег, здравијег и ангажованијег кадра.
Током пилот пројекта спроведено је истраживање, које је омогућило да се на основу мерљивих података донесе одлука о његовој дугорочној примени. Сходно томе, пројекат четвородневне радне недеље је усвојен за стално.
Већа мотивација запослених, агилност, ментално здравље, одговорност, виши квалитет услуге, боље перформансе и дигитализација процеса су кључне речи новог пословног поглавља.
Резултати истраживања и анализе у Србији током пилот пројекта указали су на следеће:
- На већу ангажованост и продуктивност запослених, где је 90,5% запослених изјавило да су оснажени да ефикасније обављају своје радне активности;
- На бољи баланс приватног и пословног живота запослених, где 97% запослених бележи позитиван утицај на баланс приватног и пословног;
- Да је 91% запослених изразито сагласно да свој будући каријерни пут види у овој компанији (у односу на 75% пре реализације пилот пројекта);
- Да ће нови радни режим допринети и еколошком аспекту пословања јер ће потрошња енергије бити смањена;
- На оснажену атрактивност за нове кадрове;
- На потребу дежурства једног члана сваког тима током петог нерадног дана, како би се обезбедио континуитет пословања са клијентима и партнерима;
- Мотивација и других компанија на сличне акције које у фокус стављају своје запослене.
Краћи животни век компанија, раст флексибилности, већа флуктуација, већа вредност интелектуалне својине компаније у односу на материјалну, доводе да искуства за које не постоји јасна пословна историја. Кадрови све више траже разлог зашто нешто раде (сврха) и то захтева додатне капацитете компаније. Раније се лидерска позиција огледала у поступању према јасно дефинисаним, конкретним улогама, а данас је важна вредност аутентичност лидера и компанија,
пише „Телеграф бизнис“.
Искуства показују да традиционалне компаније губе битку за младе таленте, јер је глобални тренд да млади желе све више да раде у стартаповима и технолошким компанијама, те је задатак сваке компаније да нађе персонализован начин како да постане привлачан послодавац.