00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Реалност је да се Партизан и Звезда боре за место у плеј-ину
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Розанов“
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
Ауторска емисија Љубинке Милинчић
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920, 26.08.2021
ДРУШТВО
Друштвене теме, занимљиве приче, репортаже, догађаји, фестивали и културна дешавања из Србије, и остатка света

Посао из снова: Како да зарадите од свог хобија

© Depositphotos.com / IgorTishenkoРад од куће
Рад од куће - Sputnik Србија, 1920, 23.02.2022
Пратите нас
Постоје начини да зарадите новац бавећи се својим хобијем, али морате да имате комплетан план – од маркетиншке стратегије до истраживања.
Први корак на путу до посла из снова је: спровођење истраживања.

Спроведите истраживање

Сазнајте какво је тржиште за производ или услугу коју нудите. Колико других људи нуди исто или слично? Чини се да су заузети? Колико наплаћују?
Само неки од веома профитабилних хобија су: прављење квалитетне робе по мери, као што су накитизидне завесе, куповина и препродаја старинске моде или услуге попут музичког или језичког подучавања и баштованства.
Размислите и о томе где видите да се ове услуге оглашавају. „Етси“(Etsy) је, на пример, одлично место за продају рукотворина, али сајтови као што су „Фајвер“ (Fiverr) и „Таскребит“ (TaskRabbit) су бољи за продају вештина, као што су уређење дома или писање.
Будите сигурни да сте јасно представили све редовне трошкове који настају продајом ваших услуга или производа на овим платформама.
Запитајте се: да ли је трошак вредан профита који сте желите да остварите – или би било лакше да продајете преко друштвених медија, на сајтовима као што је „Фејсбук“ и „Маркетплејс“?
Не пријављујете се ни на шта што кошта док не размотрите своје могућности. Последња ствар коју желите је још један рачун који повећава ваше месечне трошкове, а не помаже да их ублажите.

Цените своје време и труд

Одлучивање о савршеној цени је кључ успеха вашег споредног пројекта. Желите да наплатите цифру која је конкурентна, која ће да задовољи вашег купца и да донесе новац који вам је потребан да бисте остварили профит.
Да бисте то урадили, размотрите своје трошкове за прављење једне ставке или пружање услуге. Колико ће сировине, књижење и паковање, путни трошкови и остало да коштају? Можете ли да смањите ове трошкове куповином неких артикала на велико – или искоришћавањем попуста добављача?
Ако продајете нешто што правите, узмите у обзир и колико је времена потребно за то и ниво вашег искуства. Ако су, на пример, потребни дани рада да би се направио један комад, цена би то требало да одражава.
Претворите цену која вам је на уму у сатницу и одлучите да ли је то разумно. Ако пружате услугу, овај начин ће биће једноставнији и лакши за упоређивање са тржиштем. Ако сте у недоумици, ставите вишу цену, а не мању. Далеко је лакше смањити је него повећати.

Осмислите маркетиншку стратегију

Размислите о томе ко ће вероватно да буду ваши типични купци и где би могли да траже производ или услугу коју продајете. Да ли су они корисници друштвених медија или користе претраживаче као што је „Гугл“ да брзо пронађу оно што им треба? Да ли живе локално, или су распрострањени широм земље?
CC0 / Pixabay / Размислите о томе ко ће вероватно да буду ваши типичани купци и где би могли да траже производ или услугу коју продајете.
Пословна жена — илустрација - Sputnik Србија, 1920, 22.02.2022
Размислите о томе ко ће вероватно да буду ваши типичани купци и где би могли да траже производ или услугу коју продајете.
Може да има смисла да свој маркетинг и продају обављате на једном месту. На пример, ако поставите „излог“ на „Инстаграму“ или „Фејсбуку“, можете да увећате обим своје публике на платформи путем „хештегова“ и садржаја. Они се бесплатно постављају и покрећу. Mожете и да бесплатно направите свој вебсајт, користећи вебсајт као што је „Викс“ (Wix), и да користите алатке друштвених медија само у маркетиншке сврхе.
Искористите и класичне ПР и маркетиншке могућности нудећи коментаре новинарима који траже информације о вашим производима или областима стручности, шаљући узорке или гостујући у блоговимасајтова који циљају публику коју покушавате да досегнете, преноси „Гардијан“.

Будите реални у погледу времена

Будите организовани. Посветите време свом пројекту и учините понешто везано за то сваког дана, чак и ако је то само објављивање на „Етсију“. Будите нежни према себи и реални у погледу тога колико можете да постигнете око свог главног посла.
Маркетиншки и административни задаци треба да буду мали и не треба да дозволите да савршено буде непријатељ доброг.
Нико није одмах невероватан у коришћењу друштвених медија. Они се развијају како време одмиче, а ви се прилагођавате, али ни то не мора бити савршено. Не трошите сате бирајући боју за свој логотип, на пример. Увек можете да га прилагодите.
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала