https://sputnikportal.rs/20220409/kako-trosite-novac--potrosaci-podeljeni-u-sedam-kategorija-1135937909.html
Како трошите новац – потрошачи подељени у седам категорија
Како трошите новац – потрошачи подељени у седам категорија
Sputnik Србија
Неко штеди сада да би трошио касније, други се разбацују, трећи живе у границама могућности – људи, узимајући у обзир однос према новцу и трошењу, могу да се... 09.04.2022, Sputnik Србија
2022-04-09T13:09+0200
2022-04-09T13:09+0200
2023-03-10T12:50+0100
економија
свет – економија
туризам и трговина
мозаик
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e6/03/1d/1135938371_0:25:1921:1105_1920x0_80_0_0_30ef09178255432683457cc7a82dd2ed.jpg
Њих воде срце и мода, тако да ће потрошити и више него што имају на рачуну да би одржали начин живота на који су навикли, пишу Новости.ИнвеститориОви људи знају са новцем. Уложиће време у истраживање тржишта како би донели паметне одлуке. Не беже од ризика, али паметног, неће срљати у нове пројекте, ризиковаће само ако мисле да ће им се то исплатити.Штедише„Штеди сада да би трошио касније“ – њихов је мото. Не желе да улазе у дугове осим ако су сигурни да ће их потпуно отплатити за месец дан. Воле попусте, снижења, распродаје.ОпрезниНезависни су и воле да поједноставе ствари, због чега обожавају онлајн куповину. Имају потпуну контролу над својим финансијама. Штедња им је важна и опрезни су кад је реч о преузимању било ког финансијског ризика.Реалисти„Живот у границама могућности“ – слоган је ког се ови типови придржавају. Не воле да користе кредитне картице и стриктно се држе зацртаног буџета.СпонтаниСклони су новинама, било да су у питању идеје, авантуре, послови. Ако треба да бирају између останка код куће како би уштедели новац и изласка у нови ресторан, увек ће изабрати ово друго.ДисциплинованиЦипеле су на снижењу 50 одсто? Пожурите, акција „три за два“ још само данас. Маркетиншки мамци ништа не значе дисциплинованим потрошачима. Они се не разбацују новцем, купују оно што им је заиста потребно, доносе опрезне одлуке, а пријатељи им завиде на финансијској дисциплини, преноси портал „Биз инфо“.
https://sputnikportal.rs/20220305/sest-navika-zbog-kojih-najcesce-gubimo-novac-1135075550.html
https://sputnikportal.rs/20220223/10-najvecih-trznih-centara-na-svetu-video-1134664058.html
https://sputnikportal.rs/20220219/zasto-zene-nikad-nemaju-sta-da-obuku-1134302245.html
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e6/03/1d/1135938371_5:0:1752:1310_1920x0_80_0_0_fcb818c5c7dc11b1f493adc2eac537bc.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
свет – економија, туризам и трговина, мозаик
свет – економија, туризам и трговина, мозаик
Како трошите новац – потрошачи подељени у седам категорија
13:09 09.04.2022 (Освежено: 12:50 10.03.2023) Неко штеди сада да би трошио касније, други се разбацују, трећи живе у границама могућности – људи, узимајући у обзир однос према новцу и трошењу, могу да се поделе у седам категорија, тврди британско истраживање.
Њих воде срце и мода, тако да ће потрошити и више него што имају на рачуну да би одржали начин живота на који су навикли, пишу Новости.
Ови људи знају са новцем. Уложиће време у истраживање тржишта како би донели паметне одлуке. Не беже од ризика, али паметног, неће срљати у нове пројекте, ризиковаће само ако мисле да ће им се то исплатити.
„Штеди сада да би трошио касније“ – њихов је мото. Не желе да улазе у дугове осим ако су сигурни да ће их потпуно отплатити за месец дан. Воле попусте, снижења, распродаје.
Независни су и воле да поједноставе ствари, због чега обожавају онлајн куповину. Имају потпуну контролу над својим финансијама. Штедња им је важна и опрезни су кад је реч о преузимању било ког финансијског ризика.
„Живот у границама могућности“ – слоган је ког се ови типови придржавају. Не воле да користе кредитне картице и стриктно се држе зацртаног буџета.
Склони су новинама, било да су у питању идеје, авантуре, послови. Ако треба да бирају између останка код куће како би уштедели новац и изласка у нови ресторан, увек ће изабрати ово друго.
Ципеле су на снижењу 50 одсто? Пожурите, акција „три за два“ још само данас. Маркетиншки мамци ништа не значе дисциплинованим потрошачима. Они се не разбацују новцем, купују оно што им је заиста потребно, доносе опрезне одлуке, а пријатељи им завиде на финансијској дисциплини,
преноси портал „Биз инфо“.