- Sputnik Србија, 1920
ЕКОНОМИЈА
Спутњик Економија прати најновије вести, анализе и извештаје из Русије, региона и света.

Како трошите новац – потрошачи подељени у седам категорија

CC0 / Pixabay / Куповина
Куповина - Sputnik Србија, 1920, 09.04.2022
Пратите нас
Неко штеди сада да би трошио касније, други се разбацују, трећи живе у границама могућности – људи, узимајући у обзир однос према новцу и трошењу, могу да се поделе у седам категорија, тврди британско истраживање.
Спутњик и РТ - цензура  - Sputnik Србија
ВАЖНО ОБАВЕШТЕЊЕ

Због учесталих хакерских напада и ометања сајта Спутњик Србија и наших канала на Фејсбуку и Јутјубу, све вести пратите и на каналу Спутњик Србија на Телеграму и преко мобилне апликације која ради неометано, а коју можете преузети са овог линка, а видео садржај на платформи „Одиси“ (odysee.com), као и на платформи „Рамбл“ (rumble.com).

Њих воде срце и мода, тако да ће потрошити и више него што имају на рачуну да би одржали начин живота на који су навикли, пишу Новости.

Инвеститори

Ови људи знају са новцем. Уложиће време у истраживање тржишта како би донели паметне одлуке. Не беже од ризика, али паметног, неће срљати у нове пројекте, ризиковаће само ако мисле да ће им се то исплатити.

Штедише

„Штеди сада да би трошио касније“ – њихов је мото. Не желе да улазе у дугове осим ако су сигурни да ће их потпуно отплатити за месец дан. Воле попусте, снижења, распродаје.

Опрезни

Независни су и воле да поједноставе ствари, због чега обожавају онлајн куповину. Имају потпуну контролу над својим финансијама. Штедња им је важна и опрезни су кад је реч о преузимању било ког финансијског ризика.

Реалисти

„Живот у границама могућности“ – слоган је ког се ови типови придржавају. Не воле да користе кредитне картице и стриктно се држе зацртаног буџета.

Спонтани

Склони су новинама, било да су у питању идеје, авантуре, послови. Ако треба да бирају између останка код куће како би уштедели новац и изласка у нови ресторан, увек ће изабрати ово друго.

Дисциплиновани

Ципеле су на снижењу 50 одсто? Пожурите, акција „три за два“ још само данас. Маркетиншки мамци ништа не значе дисциплинованим потрошачима. Они се не разбацују новцем, купују оно што им је заиста потребно, доносе опрезне одлуке, а пријатељи им завиде на финансијској дисциплини, преноси портал „Биз инфо“.
Човек са новчаником - Sputnik Србија, 1920, 05.03.2022
ЕКОНОМИЈА
Шест навика због којих најчешће губимо новац
тржни центар - Sputnik Србија, 1920, 23.02.2022
ЕКОНОМИЈА
10 највећих тржних центара на свету /видео/
Девојке у шопингу - Sputnik Србија, 1920, 19.02.2022
ДРУШТВО
Зашто жене никад „немају шта да обуку“
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала