https://sputnikportal.rs/20220606/deonica-auto-puta-od-podgorice-do-kolasina-planirana-za-otvaranje-13-jula-1138143864.html
Деоница ауто-пута од Подгорице до Колашина планирана за отварање 13. јула?
Деоница ауто-пута од Подгорице до Колашина планирана за отварање 13. јула?
Sputnik Србија
Свечано отварање деонице ауто-пута Бар-Бољаре, од Смоковца до Матешева, у Влади Црне Горе покушавају да организују за Дан државности 13. јула, пише портал... 06.06.2022, Sputnik Србија
2022-06-06T20:35+0200
2022-06-06T20:35+0200
2022-06-06T20:35+0200
регион – економија
економија
регион
црна гора
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/0a/19/1130976150_0:0:1511:850_1920x0_80_0_0_13bf27058d5caa9d995927182ffc12e4.jpg
Градња ауто-пута траје већ седам година, уместо пројектоване четири.“Иако су завршни радови убрзани након зимског успорења, не можемо гарантовати да ће се то и десити, али се трудимо да све буде спремно за велику свечаност коју сви тако дуго чекамо“, рекао је извор „Инвеститора“ из Владе Црне Горе, додајући да су електроинсталације на петљи Матешево тренутно највећи изазов.Из „Монтепута“ су саопштили да су завршној фази тестирање опреме и свих електромашинских инсталација.Говорећи о ауто-путу и опреми којом располажу, Андреј Михаиловић из „Монтепута“ навео је да су за потребе одржавања склопили уговор о набавци 10 снегочистача, као и да имају два специјализована возила која ће се користити за зимско и летње одржавање.Располажу и са два ватрогасна возила која су специјализована за рад у тунелима, као и са два мања возила која ће се користити за потребе ватрогасне службе.Наведена опрема ће служити за обезбеђивање функционисања саобраћаја на приоритетној деоници која је изграђена на захтевном терену.У питању је најскупљи инфраструктурни пројекат у Црној Гори, који ће коштати скоро милијарду евра. Новац је позајмљен од Кине, односно њене „ЕКСИМ банке“. Главни извођач радова је такође кинеска компанија „ЦРБЦ“.Радови су почели 2015, а по првобитном уговору, требало је да се заврше 2019. године. Међутим, сложеност посла на захтевном терену, а потом и пандемија, рок су померали неколико пута.
https://sputnikportal.rs/20220603/auto-putem-kroz-crnu-goru-vec-ove-letnje-sezone-video-1137972626.html
https://sputnikportal.rs/20220518/pripreme-za-otvaranje-auto-puta-od-podgorice-do-kolasina-u-punom-jeku-video-1137485246.html
црна гора
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/0a/19/1130976150_115:0:1378:947_1920x0_80_0_0_d739777fe80ca0476d0172c495692f1f.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
регион – економија, регион, црна гора
регион – економија, регион, црна гора
Деоница ауто-пута од Подгорице до Колашина планирана за отварање 13. јула?
Свечано отварање деонице ауто-пута Бар-Бољаре, од Смоковца до Матешева, у Влади Црне Горе покушавају да организују за Дан државности 13. јула, пише портал „Инвеститор“.
Градња ауто-пута траје већ седам година, уместо пројектоване четири.
“Иако су завршни радови убрзани након зимског успорења, не можемо гарантовати да ће се то и десити, али се трудимо да све буде спремно за велику свечаност коју сви тако дуго чекамо“,
рекао је извор „Инвеститора“ из Владе Црне Горе, додајући да су електроинсталације на петљи Матешево тренутно највећи изазов.
Из „Монтепута“ су саопштили да су завршној фази тестирање опреме и свих електромашинских инсталација.
Говорећи о ауто-путу и опреми којом располажу, Андреј Михаиловић из „Монтепута“ навео је да су за потребе одржавања склопили уговор о набавци 10 снегочистача, као и да имају два специјализована возила која ће се користити за зимско и летње одржавање.
Располажу и са два ватрогасна возила која су специјализована за рад у тунелима, као и са два мања возила која ће се користити за потребе ватрогасне службе.
Наведена опрема ће служити за обезбеђивање функционисања саобраћаја на приоритетној деоници која је изграђена на захтевном терену.
У питању је најскупљи инфраструктурни пројекат у Црној Гори, који ће коштати скоро милијарду евра. Новац је позајмљен од Кине, односно њене „ЕКСИМ банке“. Главни извођач радова је такође кинеска компанија „ЦРБЦ“.
Радови су почели 2015, а по првобитном уговору, требало је да се заврше 2019. године. Међутим, сложеност посла на захтевном терену, а потом и пандемија, рок су померали неколико пута.