https://sputnikportal.rs/20220806/velika-industrijska-zona-nice-kraj-moravskog-koridora-1140796291.html
Велика индустријска зона ниче крај Моравског коридора
Велика индустријска зона ниче крај Моравског коридора
Sputnik Србија
Паралелно са изградњом Моравског коридора, биће направљена велика индустријска зона која ће се налазити између Варварина и Ћићевца, рекао је министар... 06.08.2022, Sputnik Србија
2022-08-06T22:33+0200
2022-08-06T22:33+0200
2022-08-06T22:33+0200
економија
економија
србија
србија – економија
саобраћај и инфраструктура
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/images/sharing/article/srb/1140796291.jpg?1659817982
„Индустријска зона ће отворити нову перспективу за ове две општине, али и за Трстеник и Крушевац, јер наш циљ је да подигнемо запосленост“, изјавио је Момировић након обиласка радова на изградњи Моравског коридора.Министар Момировић је подсетио да су радови започети пре годину и по дана и да је до сада на целој траси Моравског коридора, која има више од 118 мостова, надвожњака и подвожњака, не постоји ни један део а да се на њему не изводе радови.Радове на изградњи Моравског коридора заједно са министром Момировићем обишли су и директор Коридора Србије Александар Антић, председница општине Ћићевац Мирјана Кркић, као и председница општине Варварин Виолета Лутовац Ђурђевић и том приликом су се сложиле да ће изградња најмодерније саобраћајнице бити од изузетног значаја за њихове општине јер ће се на тај начин приближити свим градовима у Централној Србији.Директор Коридора Србије Александар Антић нагласио је да се радови интензивно изводе на овом значајном пројекту, који представља највеће градилиште у Србији.„Током јула смо имали просечно преко 3.700 радника ангажовано сваког дана са око 1.530 јединица механизације и транспортних средстава“, рекао је Антић, преноси Б92.Укупна дужина Моравског коридора, односно ауто-пута Е761 Појате – Прељина износи 112 километара и чине је три деонице: Појате – Крушевац (27,8 км), Крушевац – Адрани (53,8 км), Адрани – Прељина (30,6). Моравски коридор повезује централне делове Србије са два најважнија путна правца Коридорима 10 и 11. Ова саобраћајница ће повезати сва већа насеља централне Србије између Појата и Чачка – Ћићевац, Сталаћ, Крушевац, Трстеник, Врњачку Бању, Краљево и Чачак, где живи око пола милиона становника, саопштено је из ресорног министарства.
србија
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
економија, србија, србија – економија, саобраћај и инфраструктура
економија, србија, србија – економија, саобраћај и инфраструктура
Велика индустријска зона ниче крај Моравског коридора
Паралелно са изградњом Моравског коридора, биће направљена велика индустријска зона која ће се налазити између Варварина и Ћићевца, рекао је министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић.
Пратите Спутњик и на летовању
Спутњик Србија неометано можете читати широм Европе на мобилној апликацији коју ћете пронаћи ОВДЕ. Апликацију такође можете преузети и путем линка apkfab.com
„Индустријска зона ће отворити нову перспективу за ове две општине, али и за Трстеник и Крушевац, јер наш циљ је да подигнемо запосленост“, изјавио је Момировић након обиласка радова на изградњи Моравског коридора.
„Највећи обим радова на изградњи Моравског коридора је у Ћићевцу и наш први задатак је да спојимо Коридор 10 са Крушевцем што је најбољи показатељ да је овај ауто-пут нова реалност, перспектива и будућност у којој Србија побеђује“, истакао је Момировић.
Министар Момировић је подсетио да су радови започети пре годину и по дана и да је до сада на целој траси Моравског коридора, која има више од 118 мостова, надвожњака и подвожњака, не постоји ни један део а да се на њему не изводе радови.
Радове на изградњи Моравског коридора заједно са министром Момировићем обишли су и директор Коридора Србије Александар Антић, председница општине Ћићевац Мирјана Кркић, као и председница општине Варварин Виолета Лутовац Ђурђевић и том приликом су се сложиле да ће изградња најмодерније саобраћајнице бити од изузетног значаја за њихове општине јер ће се на тај начин приближити свим градовима у Централној Србији.
Директор Коридора Србије Александар Антић нагласио је да се радови интензивно изводе на овом значајном пројекту, који представља највеће градилиште у Србији.
„Током јула смо имали просечно преко 3.700 радника ангажовано сваког дана са око 1.530 јединица механизације и транспортних средстава“, рекао је Антић,
преноси Б92.
Укупна дужина Моравског коридора, односно ауто-пута Е761 Појате – Прељина износи 112 километара и чине је три деонице: Појате – Крушевац (27,8 км), Крушевац – Адрани (53,8 км), Адрани – Прељина (30,6). Моравски коридор повезује централне делове Србије са два најважнија путна правца Коридорима 10 и 11. Ова саобраћајница ће повезати сва већа насеља централне Србије између Појата и Чачка – Ћићевац, Сталаћ, Крушевац, Трстеник, Врњачку Бању, Краљево и Чачак, где живи око пола милиона становника, саопштено је из ресорног министарства.