https://sputnikportal.rs/20230121/probijen-tunel-beli-potok-na-obilaznici-oko-beograda-foto-1149729926.html
Пробијен тунел „Бели поток“ на обилазници око Београда /фото/
Пробијен тунел „Бели поток“ на обилазници око Београда /фото/
Sputnik Србија
У тунелу „Бели поток“, на Обилазници око Београда, данас је пробијена прва тунелска цев, док ће друга бити пробијена следеће недеље, изјавио је министар... 21.01.2023, Sputnik Србија
2023-01-21T16:04+0100
2023-01-21T16:04+0100
2023-01-21T16:05+0100
економија
економија
србија – економија
обилазница око београда
горан весић
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e7/01/15/1149729251_0:247:2763:1801_1920x0_80_0_0_c8d43d8c3f23dd24f25e42b5d4930349.jpg
Министар Горан Весић, који је присуствовао пробијању тунела, истакао је да је управо тунел „Бели поток“ најзахтевнији и најважнији објекат на сектору 6 Обилазнице око Београда.Он је прецизирао да је у тунел уграђено 10 тона арматуре, као и 10.000 метара кубних бетона, а ископ је урађен на око 100.000 метара кубних у самим тунелским цевима.Сектор 6, од Стражевице до петље Бубањ поток, дугачак је 9,6 километара, саопштило је Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре.На том сектору урађена су укупно четири надвожњака, дужине 870 метара, два моста дужине 913 метара, тунел „Бели поток“, а ради се петља „Авала“ и петља – чвор Бубањ поток, са излазом према Београду.Како би обилазница у потпуности била завршена, неопходно је и на томе се ради, да се уговори последња деоница обилазнице, од Бубањ потока до Панчева, са друмско-железничким мостом код Винче.„Када уговоримо тај последњи 31 километар и завршимо све, Београд ће, коначно, после више од 30 година, добити своју обилазницу, која је почела да се гради 90-их година“, рекао је министар.Радове на изградњи обилазнице, на сектору Б, од моста преко Саве код Остружнице до Бубањ потока, који обухватају деонице 4 – од Остружничког моста до петље Орловача, 5 – од петље Орловача до тунела Стражевица и 6 – од Стражевице до Бубањ потока, изводи кинеска фирма „Пауер Чајна“, а главни подизвођач је азербејџанска компанија „Азвирт“.
https://sputnikportal.rs/20230111/vucic-auto-put-novi-beograd---surcin-bice-otvoren-31-marta-1149249881.html
https://sputnikportal.rs/20221126/obilaznica-oko-beograda-bice-nazvana-po-milutinu-mrkonjicu-dacic-otkrio-vucicev-predlog-1146866893.html
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2023
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e7/01/15/1149729251_16:0:2747:2048_1920x0_80_0_0_96fbb125db127ab84ea8456ada4921af.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
економија, србија – економија, обилазница око београда, горан весић
економија, србија – економија, обилазница око београда, горан весић
Пробијен тунел „Бели поток“ на обилазници око Београда /фото/
16:04 21.01.2023 (Освежено: 16:05 21.01.2023) У тунелу „Бели поток“, на Обилазници око Београда, данас је пробијена прва тунелска цев, док ће друга бити пробијена следеће недеље, изјавио је министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Горан Весић.
Министар Горан Весић, који је присуствовао пробијању тунела, истакао је да је управо тунел „Бели поток“ најзахтевнији и најважнији објекат на сектору 6 Обилазнице око Београда.
„Данас су вредни радници који раде на сектору 6 Обилазнице око Београда пробили прву тунелску цев у тунелу 'Бели Поток', који је дуг 360 метара. Друга тунелска цев биће пробијена следеће недеље“, рекао је Весић.
Он је прецизирао да је у тунел уграђено 10 тона арматуре, као и 10.000 метара кубних бетона, а ископ је урађен на око 100.000 метара кубних у самим тунелским цевима.
Сектор 6, од Стражевице до петље Бубањ поток, дугачак је 9,6 километара,
саопштило је Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре.
На том сектору урађена су укупно четири надвожњака, дужине 870 метара, два моста дужине 913 метара, тунел „Бели поток“, а ради се петља „Авала“ и петља – чвор Бубањ поток, са излазом према Београду.
„Када завршимо овај сектор, биће завршена комплетна Обилазница око Београда, дуга више од 47,7 километара, до Бубањ потока и тада ће се стећи услови да се потпуно измести транзитни саобраћај из центра Београда, односно са Газеле“, истакао је Весић.
Како би обилазница у потпуности била завршена, неопходно је и на томе се ради, да се уговори последња деоница обилазнице, од Бубањ потока до Панчева, са друмско-железничким мостом код Винче.
„Када уговоримо тај последњи 31 километар и завршимо све, Београд ће, коначно, после више од 30 година, добити своју обилазницу, која је почела да се гради 90-их година“, рекао је министар.
Радове на изградњи обилазнице, на сектору Б, од моста преко Саве код Остружнице до Бубањ потока, који обухватају деонице 4 – од Остружничког моста до петље Орловача, 5 – од петље Орловача до тунела Стражевица и 6 – од Стражевице до Бубањ потока, изводи кинеска фирма „Пауер Чајна“, а главни подизвођач је азербејџанска компанија „Азвирт“.