00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
ОРБИТА КУЛТУРЕ
Свет настао испод Гогољевог шињела
16:00
120 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Реалност је да се Партизан и Звезда боре за место у плеј-ину
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Розанов“
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
Ауторска емисија Љубинке Милинчић
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
ЕКОНОМИЈА
Спутњик Економија прати најновије вести, анализе и извештаје из Русије, региона и света.

Немачка вапи за возачима аутобуса: Плате повећане, али нема ко да вози – укидају се линије

© Фото : PixabayВозач аутобуса
Возач аутобуса - Sputnik Србија, 1920, 06.03.2023
Пратите нас
Немачки аутобуски превозници све чешће су присиљени да ограничавају понуду због недостатка возача, саопштио је Савез немачких превозника (ВДВ).
„Мени није позната ни једна фирма из сектора аутобуског превоза која није била присиљена да укине барем једну линију због недостатка возача“, рекао је председник ВДВ-а Харалд Краус.

Финансијски услови бољи, али возача једноставно нема

Из испитивања које је међу немачким аутобуским превозницима у јавном сектору спровело кровно удружење ВДВ произлази да 77 одсто испитаних рачуна с великим порастом потребе за возачима до 2030. Истовремено би до 2030. године велик број возача могао да оде у пензију, што би могло додатно да погорша ситуацију са особљем.
Краус је објаснио да је у прошлости много возача напустило превозничку браншу због мањих плата.
„Финансијски услови су сада, када је порасла важност јавног превоза, побољшани, али једноставно недостаје особља“, рекао је Краус.
Он је нагласио да почетничка сатница возача аутобуса у јавном превозу у савезној покрајини Северној Рајни Вестфалији износи 15,60 евра што је, како је нагласио, боље него код конкурентских предузећа.

Непопуњено 7.800 радних места

Према истраживању, 48 одсто испитаних фирми навело је да је мањак возача тренутно њихов највећи проблем. Савез међуградских и међународних аутобуских превозника (ДБО) навео је како ће до 2030. недостајати 87.000 возача аутобуса, а тренутно је непопуњено 7.800 радних места.
Како је прошле недеље нагласио немачки министар рада Хубертус Хајл, Немачка се и даље суочава с великим недостатком радне снаге. Он је најавио даље подстицајне мере за усељавање радника у Немачку.
Савезна канцеларија за запошљавање је почетком месеца објавила да и даље постоји велика потражња за стручним радницима посебно у здравству, ИТ сектору, али и кад су занати у питању, пренео је „Инекс“ писање немачких медија.
Програмер - Sputnik Србија, 1920, 26.02.2023
ЕКОНОМИЈА
Немачкој ће за три године фалити више од 100 хиљада радника у дигиталном сектору
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала