https://sputnikportal.rs/20231111/pocela-rekonstrukcija-pruge-nisdimitrovgrad-1163642049.html
Почела реконструкција пруге Ниш–Димитровград
Почела реконструкција пруге Ниш–Димитровград
Sputnik Србија
Реконструкција и модернизација железничке пруге Ниш–Димитровград почела је јутрос радовима на деоници отворене пруге између железничких станица Станичење и... 11.11.2023, Sputnik Србија
2023-11-11T20:12+0100
2023-11-11T20:12+0100
2023-11-11T20:12+0100
економија
србија – економија
економија
србија
саобраћај и инфраструктура
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e7/01/1d/1150089839_0:911:2047:2062_1920x0_80_0_0_4c83cdf5b63d56ef8c1dc5faa87cd19a.jpg
За нешто више од сат времена, од јутрос када је започета реконструкција и модернизација железничке пруге Ниш–Димитровград, уклоњено је првих седам поља постојећег, старог колосека укупне дужине 175 метара, изјавио је Ненад Станисављевић.Станисављевић је навео да је реализација пројекта почела јутрос у осам часова радовима на деоници отворене пруге између железничких станица Станичење и Пирот, дугој око седам и по километра.Како је прецизирао, радови су почели од излаза из станице Станичење према улазу у станицу Пирот.Вредност уговора 169,7 милиона евра, рок три и по годинеПрема Станисављевићевим речима, деоница Станичење–Пирот је прва фаза радова у оквиру реконструкције и модернизације пруге Сићево–Димитровград, у дужини од 86 километра и она обухвата грађевинске и припремне радове за електрификацију и сигнализацију, као и електрификацију ове деонице, пише РТС.Станисављевић је навео да ће се на прузи најпре изводити радови на реконструкцији грађевинске инфраструктуре, а по њиховом завршетку радови на електрификацији и уградњи савремених сигнално - сигурносних и телекомуникационих уређаја.Само градилиште, како је истако, подељено је на две деонице, и то Просек (Сићево) – Станичење и Станичење – Димитровград.Станисављевић је прецизирао и да је због сложености и великог обима посла, деоница Станичење - Димитровград подељена на три поддеонице, и то на Станичење––Пирот, Пирот-Суково и отворену пругу Суково–Димитровград, укључујући и станице Пирот и Суково.–Путнички саобраћај се не одвија, теретни у терминима када деоница буде отворенаНавео и да ће се радови између Станичења и Пирота одвијати у терминима од 36-очасовних затвора колосека на овој прузи.Према његовим речима, за пројекат реконструкције и модернизације железничке пруге Сићево – Димитровград изабрани извођач радова представља конзорцијум фирми који предводи бугарска компанија „Trace group hold plc“, а у коме су још и „Consorzio armatori ferroviari s.c.p.a“ и „Start - Engineering JSC“.Пројекат реконструкције и модернизације железничке пруге Ниш–Димитровград, како додаје, обухвата реконструкцију, модернизацију и електрификацију постојеће пруге Ниш–Димитровград, затим изградњу нове, једноколосечне, електрифициране обилазне пруге око Ниша у дужини од око 22 километра, као и модернизацију сигналних и телекомуникационих система за целокупан пројекат.Ова пруга је изграђена 1886/1887. године и деценијама није била у потпуности реконструисана, па су возови на већем броју места саобраћали смањеним брзинама између 10 и 30 километара на сат.
https://sputnikportal.rs/20231111/gradjani-srbije-besplatno-mogu-ispraviti-tehnicke-greske-u-katastru--1163641134.html
србија
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2023
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e7/01/1d/1150089839_0:719:2047:2254_1920x0_80_0_0_fff1d919c2d846cc8e316e5426dd38d7.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
србија – економија, економија, србија, саобраћај и инфраструктура
србија – економија, економија, србија, саобраћај и инфраструктура
Почела реконструкција пруге Ниш–Димитровград
Реконструкција и модернизација железничке пруге Ниш–Димитровград почела је јутрос радовима на деоници отворене пруге између железничких станица Станичење и Пирот, дугој око седам и по километра, рекао је Ненад Станисављевић из Инфраструктуре „Железница Србије”.
За нешто више од сат времена, од јутрос када је започета реконструкција и модернизација железничке пруге Ниш–Димитровград, уклоњено је првих седам поља постојећег, старог колосека укупне дужине 175 метара, изјавио је Ненад Станисављевић.
Станисављевић је навео да је реализација пројекта почела јутрос у осам часова радовима на деоници отворене пруге између железничких станица Станичење и Пирот, дугој око седам и по километра.
Како је прецизирао, радови су почели од излаза из станице Станичење према улазу у станицу Пирот.
Вредност уговора 169,7 милиона евра, рок три и по године
Према Станисављевићевим речима, деоница Станичење–Пирот је прва фаза радова у оквиру реконструкције и модернизације пруге Сићево–Димитровград, у дужини од 86 километра и она обухвата грађевинске и припремне радове за електрификацију и сигнализацију, као и електрификацију ове деонице,
пише РТС.
„Вредност уговора за модернизацију пруге Сићево–Димитровград износи око 169,7 милиона евра, а рок за завршетак овог посла је 1.276 дана, односно три и по године“, додао је Станисављевић.
Станисављевић је навео да ће се на прузи најпре изводити радови на реконструкцији грађевинске инфраструктуре, а по њиховом завршетку радови на електрификацији и уградњи савремених сигнално - сигурносних и телекомуникационих уређаја.
Само градилиште, како је истако, подељено је на две деонице, и то Просек (Сићево) – Станичење и Станичење – Димитровград.
Станисављевић је прецизирао и да је због сложености и великог обима посла, деоница Станичење - Димитровград подељена на три поддеонице, и то на Станичење––Пирот, Пирот-Суково и отворену пругу Суково–Димитровград, укључујући и станице Пирот и Суково.–
Путнички саобраћај се не одвија, теретни у терминима када деоница буде отворена
Навео и да ће се радови између Станичења и Пирота одвијати у терминима од 36-очасовних затвора колосека на овој прузи.
„Путнички железнички саобраћај између Ниша и Димитровграда се не одвија, док ће теретни функционисати у терминима када ова деоница пруге буде отворена за саобраћај“, нагласио је Станисављевић.
Према његовим речима, за пројекат реконструкције и модернизације железничке пруге Сићево – Димитровград изабрани извођач радова представља конзорцијум фирми који предводи бугарска компанија „Trace group hold plc“, а у коме су још и „Consorzio armatori ferroviari s.c.p.a“ и „Start - Engineering JSC“.
Пројекат реконструкције и модернизације железничке пруге Ниш–Димитровград, како додаје, обухвата реконструкцију, модернизацију и електрификацију постојеће пруге Ниш–Димитровград, затим изградњу нове, једноколосечне, електрифициране обилазне пруге око Ниша у дужини од око 22 километра, као и модернизацију сигналних и телекомуникационих система за целокупан пројекат.
Ова пруга је изграђена 1886/1887. године и деценијама није била у потпуности реконструисана, па су возови на већем броју места саобраћали смањеним брзинама између 10 и 30 километара на сат.