https://sputnikportal.rs/20240225/turisti-iz-srbije-na-prvom-mestu-po-broju-dolazaka-i-ostvarenih-nocenja-u-crnoj-gori-1168070350.html
Туристи из Србије на првом месту по броју долазака и остварених ноћења у Црној Гори
Туристи из Србије на првом месту по броју долазака и остварених ноћења у Црној Гори
Sputnik Србија
Грађани Србије су на првом месту по броју долазака и остварених ноћења у Црној Гори, а регион и Србија остају врло важно тржиште, поручили су данас чланови... 25.02.2024, Sputnik Србија
2024-02-25T17:12+0100
2024-02-25T17:12+0100
2024-02-25T17:12+0100
економија
економија
регион – економија
црна гора
туризам и трговина
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/07/1c/1127827355_0:0:3641:2048_1920x0_80_0_0_03bcbc2858614d4612b019dc212b66da.jpg
"Међународни сајам туризма у Београду је један од кључних догађаја за промоцију туристичких дестинација и пружа платформу за умрежавање са страним партнерима, што доприноси развоју туризма и привлачењу страних инвестиција. Сајам пружа одличну прилику туристичким агенцијама и привреди да промовишу своје производе посетиоцима", казао је Мартиновић, саопштила је НТО ЦГ.НТО ЦГ представила је на Сајму целокупну туристичку понуду за наредне месеце и предстојећу летњу сезону заједно са локалним туристичким организацијама и туристичком привредом.Директорка НТО ЦГ Ана Трипковић Марковић је поручила да регион остаје врло важно тржиште за Црну Гору као туристичку дестинацију јер је реч о тржишту из којег према статистичким подацима годинама уназад долази највећи број туриста.Она је истакла да је посета током сајма била одлична и да НТО ЦГ поред сајамских наступа очекује интензиван период промотивних активности, које укључују и дигиталне канале промоције.Погледајте и:
црна гора
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
2024
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/07/1c/1127827355_0:0:2731:2048_1920x0_80_0_0_b4ff653b57bafecf7a5ca8127510f26d.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
економија, регион – економија, црна гора, туризам и трговина
економија, регион – економија, црна гора, туризам и трговина
Туристи из Србије на првом месту по броју долазака и остварених ноћења у Црној Гори
Грађани Србије су на првом месту по броју долазака и остварених ноћења у Црној Гори, а регион и Србија остају врло важно тржиште, поручили су данас чланови делегације Националне туристичке организације Црне Горе (НТО ЦГ) коју на Међународном сајму туризма у Београду предводи министар туризма Владимир Мартиновић.
"Међународни сајам туризма у Београду је један од кључних догађаја за промоцију туристичких дестинација и пружа платформу за умрежавање са страним партнерима, што доприноси развоју туризма и привлачењу страних инвестиција. Сајам пружа одличну прилику туристичким агенцијама и привреди да промовишу своје производе посетиоцима", казао је Мартиновић, саопштила је НТО ЦГ.
НТО ЦГ представила је на Сајму целокупну туристичку понуду за наредне месеце и предстојећу летњу сезону заједно са локалним туристичким организацијама и туристичком привредом.
Директорка НТО ЦГ Ана Трипковић Марковић је поручила да регион остаје врло важно тржиште за Црну Гору као туристичку дестинацију јер је реч о тржишту из којег према статистичким подацима годинама уназад долази највећи број туриста.
"Према подацима Управе за статистику МОНСТАТ, гости из Србије су на првом месту по броју долазака и остварених ноћења. Са више од 180 хиљада туриста у колективном смештају током 2023. године имали смо 56 одсто више туриста у односу на рекордну 2019. годину. Тиме су гости из Србије учествовали са чак 14 одсто у укупној стурктури гостију у колективном смештају. Ови подаци нам говоре да морамо имати посебан приступ при промоцији на овом тржишту", рекла је Ана Трипковић Марковић, пренео је Танјуг.
Она је истакла да је посета током сајма била одлична и да НТО ЦГ поред сајамских наступа очекује интензиван период промотивних активности, које укључују и дигиталне канале промоције.