Компанија „Мајкрософт“ је саопштила да је основни разлог за глобални ИТ колапс отклоњен, али се додаје да још има последица у раду неких служби и апликација . Извршни директор компаније Краудстрајк Џорџ Курц изјавио је данас да би могло да прође "неко време" пре него што се сви системи поново активирају након глобалног прекида у ИТ систему.
Пратите нас
Низ компанија, банака, медија и авио-компанија широм света пријавило је техничке проблема услед којих имају потешкоћа у раду. Дошло је до обуствљања летова, као и немогућности да авиони слете из, како је наведено техничких разлога.
18:23 19.07.2024
Блинкен: Није хакерски напад
Према информацијама којима тренутно располаже америчка Влада, глобални квар у сфери информационих технологија није резултат хакерског напада, изјавио је амерички државни секретар Ентони Блинкен.
„Колико разумем, то је био некакав квар у ажурирању софтвера, а не било какав злонамерни напад“, рекао је Блинкен.
17:31 19.07.2024
Директор „Краудстрајка“: Мораће да прође неко време пре него што се системи активирају
Извршни директор компаније Краудстрајк Џорџ Курц изјавио је данас да би могло да прође "неко време" пре него што се сви системи поново активирају након глобалног прекида у ИТ систему.
Стручњаци у ИТ сектору упозорили су да би великим организацијама могли да буду потребни дани да се врати у нормалу.
"Иако сада постоји софтверско решење за проблем, потребан ручни процес ће захтевати огроман посао", рекли су.
Глобални прекид довео је до тога да је скоро 1.400 летова отказано, док су погођени банкарски и здравствени сектор и продавнице.
Раније данас Курц се извинио због глобалног технолошког проблема и обећао да ће сарађивати са свим клијентима да врате операције на мрежу.
''Многи корисници поново покрец́у систем и биц́е оперативан. Могло би да прође неко време за системе који се нец́е аутоматски опоравити'', рекао је он за НБЦ њуз.
Истакао је, ипак, да ће компанија осигурати да се сваки клијент врати на мрежу, преноси Ројтерс.
Фирма је претходно саопштила да активно сарађује са клијентима погођеним дефектом који је откривен у једном апдејту за домаћина Wиндоwс.
Додаје се да је проблем лоциран, изолован и да се ради на санацији, а корисници су упућени на портал за подршку ове фирме ради даљих информација.
Крадустрајк има скоро 24.000 клијената, што указује на то да ће решавање потешкоћа бити захтевно и сложено.
Сваки од тих купаца је сам по себи огромна организација, тако да је тешко проценити број појединачних рачунара који су погођени, наводи ББЦ.
Компанија Мајкрософт је раније данас издала саопштење у коме се наводи да је основни узрок глобалног прекида рада ИТ мрежа отклоњен, али да проблеми и даље утичу на поједне апликације и услуге Оффице 365.
16:11 19.07.2024
Више од 2.200 летова је отказано широм света, а скоро 24.000 одложено због глобалног техничког квара, саопштио је сајт за праћење летова „Флајтавер“.
Такође се наводи да је у САД отказано преко 1.300 летова, а одложено 3.265.
14:50 19.07.2024
Директор Краудстрајка се извинио због прекида, системи ускоро оперативни
Извршни директор компаније Краудстрајк Џорџ Курц извинио се због глобалног технолошког проблема који је данас пореметио рад компанија у неколико сектора и обећао да ће сарађивати са свим клијентима да врате операције на мрежу.
''Многи корисници поново покрећу систем и биће оперативан. Могло би да прође неко време за системе који се неће аутоматски опоравити'', рекао је он за НБЦ њуз.
Истакао је, ипак, да ће компанија осигурати да се сваки клијент врати на мрежу, преноси Ројтерс.
Додаје се да је проблем лоциран, изолован и да се ради на санацији, а корисници су упућени на портал за подршку ове фирме ради даљих информација.
Крадустрајк има скоро 24.000 клијената, што указује на то да ће решавање потешкоћа бити захтевно и сложено.
Сваки од тих купаца је сам по себи огромна организација, тако да је тешко проценити број појединачних рачунара који су погођени.
13:01 19.07.2024
Основни разлог за глобални ИТ колапс је отклоњен, али још има последица у раду неких служби и апликација, саопштио је „Мајкрософт“.
12:14 19.07.2024
Касперски за Спутњик: Хиљаде компанија широм света погођено је проблемима на „виндоузу“, тешко је рећи када ће ствари вратити у нормалу, проблем се отклања ручно.
12:11 19.07.2024
Глобални ИТ колапс није погодио Кремљ, све ради без проблема, рекао је портпарол Дмитриј Песков.
12:10 19.07.2024
Рад оператера кључних инфраструктурних објаката у Немачкој био је нарушен због глобалних техничких компјутерских проблема, саопштило је немачко Министарство унутрашњих послова.
12:09 19.07.2024
Директор „Крудстрајка“: Утврђено је шта је проблем, није реч о сајбер нападу или безбедносном пропусту. Ради се на отклањању проблема.
11:53 19.07.2024
Ситуација на берлинском аеродрому се полако стабилизује.
11:30 19.07.2024
11:29 19.07.2024
Проблеме у раду има вашингтонски метро.
11:29 19.07.2024
Глобални прекид у раду ИТ система утицао је на рад Ротердама, највеће луке у Европи, али за сада није познато у ком обиму, саопштено је Спутњику из луке.
11:29 19.07.2024
10:49 19.07.2024
Глобални прекид у раду „Виндоуза“ није се одразио на рад руских нуклеарки, „Росенергоатом“ ради на независном софтверу који је заменио увозни, саопштено је Спутњику из концерна.
10:49 19.07.2024
Ситуација са „Мајкрософтом“ показује колико је значај тога што су страни софтвери замењени домаћим системима, саопштило је руско Министарство за дигитализацију
„Тренутно нисмо добијали обавештења о прекидима рада на руским аеродромима“, истиче се у саопштењу.
10:45 19.07.2024
10:43 19.07.2024
Због проблема на неким аеродромима карте се исписују ручно.
10:43 19.07.2024
Комитет Олимпијских игара у Паризу саопштио је да је њихов информациони систем погођен глобалним техничким проблемима.
10:43 19.07.2024
Аеродром "Шереметјево" ради без проблема, сва полетања и слетања се одвијају по плану.